Lean Management dla Usług i Biura

Grupa szkoleń dedykowana dla firm usługowych, ale również dla działów biurowych firm produkcyjnych. Firmy usługowe, dla których adresowane są te właśnie szkolenia to m.in.: banki, firmy ubezpieczeniowe, centra usług biznesowych, firmy leasingowe, usługi IT, czy firmy telekomunikacyjne. Procesy biurowe w firmach produkcyjnych mogą obejmować działy finansowe, personalne, planowania i zamówień, biura projektowe itp.

W ramach naszych warsztatów otwartych będziesz miał możliwość zapoznać się z kluczowymi metodami i narzędziami Lean Management w środowisku usługowym, a także przećwiczyć ich zastosowanie na terenie konkretnych firm, aby następnie z sukcesem wdrożyć podejście Lean Management. Wśród wybranych przez nas najważniejszych zagadnień, które prezentujemy i omawiamy w trakcie szkoleń znalazły się.

Hoshin Kanri w usługach, sprzedaży i branżach nieprodukcyjnych

09.11.2017 Wrocław

Dowiedz się, jak skutecznie zrealizować strategię i wykorzystać w pełni potencjał firmy

sprawdź

Zaawansowane metody Lean do poprawy produktywności. Prace specjalistyczne

Metody TWI do poprawy produktywności prac specjalistycznych

Poznaj nowe narzędzia poprawy produktywności prac specjalistycznych, które dają więcej niż typowa optymalizacja procesów

sprawdź

Zaawansowane metody Lean do poprawy produktywności

Studium produktywności w usługach i biurach

Zaplanuj działania poprawy produktywności zespołów realizujących prace mało powtarzalne i przy zmieniającym się obciążeniu

sprawdź

Symulacja Lean dla procesów biurowych

Symulacja Lean dla procesów biurowych

Przekonaj się w praktyce jak można przełomowo usprawnić obszary nieprodukcyjne w Twojej firmie

sprawdź

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. więcej. Zamknij