Szkolenie: Symulacja Lean dla procesów biurowych

Przekonaj się w praktyce jak można przełomowo usprawnić obszary nieprodukcyjne w Twojej firmie

Adresaci szkolenia

Osoby zajmujące się procesami usługowymi, administracyjnymi i biurowymi, pracownicy firm produkcyjnych, administracji rządowej i samorządowej, a także biur i firm usługowych oraz każdy, kto chce zrozumieć, na czym polega istota koncepcji Lean Management w odniesieniu do procesów nieprodukcyjnych.

Poznaj w praktyce, jak radzić sobie z problemami i wyzwaniami takimi jak:

  • Usprawnianie procesów w biurach i usługach poprzez eliminację marnotrawstwa.
  • Poprawa komfortu i efektywności pracy poprzez lepszą organizację biura, plików w systemach komputerowych oraz opracowanie lepszych standardów pracy.
  • Poprawa współpracy między różnymi komórkami firmy.
  • Wdrażanie programów poprawy jakości i efektywności w niełatwych procesach, jakie zachodzą w biurach i usługach.

 

zapisz się na szkolenie
Harmonogram - Dzień pierwszy
Moduł 1 i 2

9:00 – 12:15

(10:30 – 10:50 przerwa kawowa)

  • Wstęp: dla kogo jest Lean Management – przejście z produkcji do środowiska biurowego.
  • Marnotrawstwo procesach usługowych i biurowych
  • Praca w symulowanym biurze – przebieg 1, tworzenie mapy strumienia wartości dla symulowanego procesu, analiza osiągniętych wyników.

12:15 – 13:15

Lunch

Moduł 3 i 4

13:15 – 16:30

(14:45 – 15:00 przerwa kawowa)

  • Podstawowe narzędzia Lean (przykłady, dyskusja):
    – Organizacja miejsca pracy – 5S w biurze,
    Zarządzanie (sterowanie) wizualne,
    – Praca standaryzowana. Co i jak standaryzować, metoda TWI,
    – Jakość u źródła, metody POKA YOKE,
    – Redukcja wielkości przetwarzanej partii (ćwiczenie),
    – Zarządzanie wg czasu taktu. Poziomowanie procesu, wykresy Yamazumi dla stanowisk w symulowanym biurze (ćwiczenie).
  • Praca w symulowanym biurze – przebieg 2, aktualizacja mapy strumienia wartości dla symulowanego procesu, analiza wyników osiągniętych po wdrożeniu usprawnień.
Harmonogram - Dzień drugi
Moduł 1 i 2

8:00 – 11:15

(9:30 – 9:50 przerwa kawowa)

  • Wizyta w firmie partnerskiej. Zapoznanie się z systemami stosowanymi w firmie partnerskiej.
  • Zaawansowane narzędzia Lean (przykłady, dyskusje):
    – System ssący, Kanban,
    – Poziomowanie pracy w zespole.

11:15 – 12:15

Lunch

Moduł 3 i 4

12:15 – 16:00

(13:45 – 14:00 przerwa kawowa)

  • Wyjazd do siedziby LEI Polska (ok. 20 min).
  • Wizyta siedzibie LEI Polska. Zapoznanie się z zaawansowanymi narzędziami Lean stosowanymi w biurze (system ssący, kanban, zarządzanie wizualne).
  • Powrót do firmy partnerskiej (ok. 20 min).
  • Podsumowanie szkolenia.

Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzenia niewielkich zmian w agendzie

Harmonogram pobierz harmonogramPobierz harmonogram

English description Download description


Opis zagadnienia

Symulacja Lean została przygotowana specjalnie dla procesów usługowych oraz biurowych. Uczestnicy szkolenia zapoznają się z narzędziami, technikami oraz metodami doskonalenia procesów, które są specyficzne dla usług oraz biur. Praktyczną znajomość poruszanych zagadnień zapewnią liczne ćwiczenia, a symulacja pracy biura oraz wizyta w siedzibie LEI Polska umożliwią weryfikację i ugruntowanie poznanych umiejętności. Strukturę oraz tematykę szkolenia opracowano tak, aby zainspirować uczestników do wprowadzenia poznanych narzędzi we własnym środowisku pracy.

Korzyści dla firmy

  • Skrócenie czasu przetwarzania i obiegu dokumentów.
  • Poprawa jakości przetwarzanej dokumentacji.
  • Kształtowanie postaw nastawionych na podnoszenie efektywności pracy.
  • Zainicjowanie procesu ciągłego doskonalenia.
  • Optymalizacja kosztów.
  • Skuteczna komunikacja, wzrost satysfakcji klientów.

 

Korzyści dla uczestnika

  • Wzrost efektywności pracy dzięki umiejętności eliminacji zbędnych czynności, a usprawnieniu pozostałych – wykonywanie zadań w krótszym czasie, przy mniejszym nakładzie pracy.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów występujących w pracy biurowej.
  • Umiejętność tworzenia przyjaznego środowiska pracy – uporządkowana dokumentacja, efektywna komunikacja.

 

Ceny

liczba uczestników z jednej firmycena netto**
za szkolenie za osobę
 
1 - 2 1 800 zł zapisz się
3 - 5 1 600 zł zapisz się
6 - i więcej 1 400 zł zapisz się
** Wszystkie podane ceny są cenami netto.
Do podanych cen należy doliczyć 23% podatku VAT.

Terminy szkolenia

DataFirma MiejsceStatuspolecane hotele
09-10.03.2017 Eurobank Wrocław Sprzedane
12-13.10.2017 Eurobank Wrocław zapisy w toku
Dojazd własny: Euro Bank S.A., ul. św. Mikołaja 72, 50-126 Wrocław

Kontakt.

Jeżeli jesteś zainteresowany wybranym tematem szkolenia i masz dodatkowe pytania zapraszamy do wypełnienia formularza zgłoszenia. Nasz zespół chętnie odpowie na wszelkie pytania dotyczące oferty.


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez lean.org.pl., ul. Muchoborska 18, 54-424 Wrocław w celu i zakresie niezbędnym do realizacji obsługi niniejszego zgłoszenia.

zapisz się na szkolenie

Kontakt

Zapraszam do kontaktu w sprawach organizacyjnych i merytorycznych.

Monika Kowalczyk

Monika Kowalczyk

tel. kom.: 505 989 892
monika.kowalczyk@lean.org.pl

Marta Badyna

Marta Badyna

tel. kom.: 665 006 347
marta.badyna@lean.org.pl

Mariusz Połatyński

Mariusz Połatyński

tel. kom.: 510 020 737
mariusz.polatynski@lean.org.pl

Sylwester Wysocki

Sylwester Wysocki

tel. kom.: 501 622 710
sylwester.wysocki@lean.org.pl

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. więcej. Zamknij