Eurobank

Bank na co dzień – nasza filozofia.
Przyjazność i dostępność są zapisane w naszym DNA. To dla nas ważne, abyś jako klient na każdym etapie kontaktu wiedział czego możesz oczekiwać i miał pełen dostęp do wiedzy. To Ty wybierasz sposób, w jaki chcesz korzystać z naszych usług. Rozwijamy się z Tobą, wprowadzamy innowacyjne rozwiązania po to, aby było Ci wygodniej. Chcemy być Twoim bankiem na co dzień. eurobank posiada szeroką ofertą dla klientów indywidualnych i koncentruje się na rozwoju obsługi online z pomocą nowoczesnej bankowości elektronicznej. Swoją działalność opiera na zrozumieniu potrzeb i bliskich relacjach z klientami – zgodnie z hasłem „eurobank na co dzień”. Bank zaistniał również dzięki oryginalności i łamaniu schematów w myśleniu o usługach bankowych. Wprowadził unikalne rozwiązania, a wiele z nich upowszechniło się na rynku. Jako pierwszy w Polsce zaproponował klientom m.in. karty płatnicze wydawane od ręki, sieć wpłatomatów online oraz token GSM – nowoczesne zabezpieczenie bankowości internetowej. Niedługo po starcie, eurobank dołączył do Societe Generale, jednej z największych europejskich grup w sektorze usług finansowych.

Symulacja Lean dla procesów biurowych

Symulacja Lean dla procesów biurowych

09-10.03.2017 Wrocław

Symulacja Lean została przygotowana specjalnie dla procesów usługowych oraz biurowych. Uczestnicy szkolenia zapoznają się z narzędziami, technikami oraz metodami doskonalenia procesów, które są specyficzne dla usług oraz biur. Praktyczną znajomość poruszanych zagadnień zapewnią liczne ćwiczenia, a symulacja pracy biura oraz wizyta w siedzibie LEI Polska umożliwią weryfikację i ugruntowanie poznanych umiejętności. Strukturę oraz tematykę szkolenia opracowano tak, aby zainspirować uczestników do wprowadzenia poznanych narzędzi we własnym środowisku pracy.

sprawdź

Symulacja Lean dla procesów biurowych

Symulacja Lean dla procesów biurowych

12-13.10.2017 Wrocław

Symulacja Lean została przygotowana specjalnie dla procesów usługowych oraz biurowych. Uczestnicy szkolenia zapoznają się z narzędziami, technikami oraz metodami doskonalenia procesów, które są specyficzne dla usług oraz biur. Praktyczną znajomość poruszanych zagadnień zapewnią liczne ćwiczenia, a symulacja pracy biura oraz wizyta w siedzibie LEI Polska umożliwią weryfikację i ugruntowanie poznanych umiejętności. Strukturę oraz tematykę szkolenia opracowano tak, aby zainspirować uczestników do wprowadzenia poznanych narzędzi we własnym środowisku pracy.

sprawdź

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. więcej. Zamknij