Parker Hannifin ESSC Sp. z o.o. Centrum Usług Wspólnych

Parker Hannifin jest wiodącym producentem z branży napędów i sterowań hydraulicznych, pneumatycznych i elektromechanicznych. Firma powstała w 1918 roku w Cleveland w Stanach Zjednoczonych. Zatrudnia około 57 500 pracowników w 50 krajach na całym świecie.
Najnowszym oddziałem Parker Hannifin, utworzonym w połowie 2013 roku, jest Centrum Usług Wspólnych. Odpowiada za przenoszenie, realizację, a docelowo i optymalizację procesów z zakresu finansów i księgowości obsługując lokalizacje Parker Hannifin w krajach leżących na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki.

Zaawansowane metody Lean do poprawy produktywności

Studium produktywności w usługach i biurach

04-05.04.2017 Wrocław

Uczestnicy poznają krok po kroku jak przeanalizować procesy usługowe i biurowe (w tym te skomplikowane), kiedy charakter pracy specjalistycznej jest mało powtarzalny, a popyt zmienny. Celem tej analizy jest opracowanie Studium Produktywności (ang. Capacity Study), które pozwoli odpowiedzieć na takie pytania, jak:

  • Ile osób potrzebuję w poszczególnych zespołach, a ile mam obecnie?
  • Jakie problemy i jakie operacje mają największy wpływ na produktywność pracy w danym zespole?
  • Które problemy należy eliminować, a które operacje doskonalić, aby uzyskać największy wzrost produktywności?
  • Jak zaplanować doskonalenie w perspektywie 12 miesięcy, aby osiągnąć zaplanowane cele poprawy produktywności?

Uczestnicy poznają w praktyce jak dzielić prace specjalistyczne na rodziny i warianty, jak analizować zmienny popyt (obłożenie) i bilansować względem niego liczbę pracowników, jak opracować tzw. model wielowariantowy (ang.mixed-model), aby ułatwić sobie analizę procesów mało powtarzalnych. W trakcie warsztatów dokonywane będą pomiary czasów operacji, umożliwiające właściwe zrozumienie istoty czasu przetwarzania oraz czasu traconego na marnotrawstwo zakłóceń (ang. Random Arrivals & Interventions), który w niektórych procesach pochłania nawet kilkadziesiąt procent czasu pracy. Wszystkie narzędzia zostaną przećwiczone dzięki analizie rzeczywistego procesu w firmie usługowej, która będzie gospodarzem warsztatu.

sprawdź

Zaawansowane metody Lean do poprawy produktywności

Studium produktywności w usługach i biurach

07-08.11.2017 Wrocław

Uczestnicy poznają krok po kroku jak przeanalizować procesy usługowe i biurowe (w tym te skomplikowane), kiedy charakter pracy specjalistycznej jest mało powtarzalny, a popyt zmienny. Celem tej analizy jest opracowanie Studium Produktywności (ang. Capacity Study), które pozwoli odpowiedzieć na takie pytania, jak:

  • Ile osób potrzebuję w poszczególnych zespołach, a ile mam obecnie?
  • Jakie problemy i jakie operacje mają największy wpływ na produktywność pracy w danym zespole?
  • Które problemy należy eliminować, a które operacje doskonalić, aby uzyskać największy wzrost produktywności?
  • Jak zaplanować doskonalenie w perspektywie 12 miesięcy, aby osiągnąć zaplanowane cele poprawy produktywności?

Uczestnicy poznają w praktyce jak dzielić prace specjalistyczne na rodziny i warianty, jak analizować zmienny popyt (obłożenie) i bilansować względem niego liczbę pracowników, jak opracować tzw. model wielowariantowy (ang.mixed-model), aby ułatwić sobie analizę procesów mało powtarzalnych. W trakcie warsztatów dokonywane będą pomiary czasów operacji, umożliwiające właściwe zrozumienie istoty czasu przetwarzania oraz czasu traconego na marnotrawstwo zakłóceń (ang. Random Arrivals & Interventions), który w niektórych procesach pochłania nawet kilkadziesiąt procent czasu pracy. Wszystkie narzędzia zostaną przećwiczone dzięki analizie rzeczywistego procesu w firmie usługowej, która będzie gospodarzem warsztatu.

sprawdź

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. więcej. Zamknij