A3
Metoda raportu A3, to wszechstronne i bardzo użyteczne narzędzie oraz specyficzny sposób myślenia i wnioskowania, który jest za nią ukryty. Ta jedna kartka formatu A3 zmusza do syntezy oraz wyboru tylko tych działań, które mają największy wpływ na osiągnięcie zamierzonego efektu. Raport A3 określany jest często również jako narzędzie obejmujące i prezentujące zasady ustrukturyzowanego myślenia, zorientowanego na osiągnięcie zadanych celów i ciągłe doskonalenie Kaizen. A3 to często brakujący element na drodze od pomysłu do wdrożenia konkretnych rozwiązań w praktyce. Dowiedz się w jaki sposób A3 rozwija umiejętności zarządzania i jak zmienia je w efektywny proces uczenia i wspólnego dochodzenia do najlepszych rozwiązań.
Wprowadzenie Środowisko naturalne, ochrona jego zasobów, minimalizowanie negatywnego wpływu działalności człowieka coraz częściej stają się […]
Aviva należy do największych grup ubezpieczeniowych w Europie. Szczyci się tradycją ponad trzystu lat nieprzerwanej […]
Historia banku sięga 1989 roku, kiedy to w ramach reformy polskiego systemu bankowego ze struktur […]
Ukryta korzyść wynikająca z myślenia i działania opartego na raporcie A3 Proces podejmowania decyzji z […]
Tracey Richardson Czy kiedykolwiek usłyszeliście od swojego szefa zdanie w stylu: „Musisz do tego […]
Mimo, iż od wielu lat dobrze wiemy czym jest raport A3, wielu z nas traktuje […]
Starając się doprowadzić do zmiany w naszych organizacjach cały czas przyglądamy się Toyocie w nadziei […]
Drogi Mistrzu Gemba! Często słyszę, że Lean jest jak metoda naukowa. Jako konsultant Lean prowadzę […]
(…) Toyota ma do tego celu specjalną technikę. Nazywają ją A3, ponieważ powinna zmieścić się […]
Drogi Mistrzu Gemba! Cały czas czytam, że w Lean chodzi o rozwiązywanie problemów. Właściwie robię […]
Jednym z sekretów sukcesu Toyoty, w której pracowałem przez ponad 10 lat, jest sposób myślenia […]