fbpx

Kaizen

Sekcja poświęcona jest japońskiej praktyce zarządzania – kaizen. Kaizen to inaczej ciągłe doskonalenie organizacji z wykorzystaniem wiedzy i zaangażowania pracowników. Bazuje na przekonaniu, że pracownicy wdrażający niewielkie usprawnienia (kaizeny) w swojej pracy każdego dnia powodują, organizacja doskonali się szybciej i szybciej zdobywa przewagę nad konkurencją , niż w przypadku kiedy inwestujemy co jakiś czas w duże udoskonalenie.
Po co robimy warsztaty kaizen? Jak sprawić, żeby codzienny kaizen stał się nawykiem pracowników w naszej firmie? Jak najefektywniej wykorzystać system sugestii pracowniczych? Te i inne odpowiedzi znajdziecie w artykułach, wywiadach, studiach przypadków i wielu innych materiałach zamieszczonych w tej sekcji bazy wiedzy, która zawiera dodatkowo wskazówki na temat rozwijania kultury organizacji w duchu kaizena, czyli duchu ciągłego dążenia do poprawy.

Czy menadżerowie „chwytają” Lean?

Drogi Mistrzu Gemba! Podczas jednego ze swoich seminariów internetowych wspomniałeś, że wycieczki po zakładzie ujawniają, […]

Kaizen to niezła zabawa. Czy aby na pewno?

Drogi Mistrzu Gemba! Uczę się Lean od trzech lat. Moje pytanie brzmi: w jaki sposób […]

Kultura Lean, to kultura ciągłego doskonalenia

Artykuł stanowi rodzaj podróży na nieznany ląd. Niektórzy nazywają ten ląd „ciemną stroną organizacji”, w […]

Nie znalazłeś informacji, której szukasz? Zadzwoń lub wyślij do nas zapytanie

tel.: 506 785 310

e-mail: info@lean.org.pl

    Administrator Danych Osobowych: Lean Enterprise Institute Polska sp. z o.o.
    Pełna klauzula

    Zapoznałem się z pełną treścią klauzuli informacyjnej