Chassis Brakes International Poland

Zakład produkcyjny Chassis Brakes International Poland Sp. z o.o. należy do grupy Chassis Brakes International, jednego z wiodących producentów komponentów do układów hamulcowych na świecie. Powierzchnia Zakładu to 12 700m2, a łączna wysokość całkowitych nakładów inwestycyjnych poniesionych na jego wybudowanie wyniosła ok. 50 000 000 PLN. Obecnie podczas trzech zmian produkowanych jest dziennie około 24 000 szt. hamulców, a zatrudnienie wynosi ponad 500 osób.

Fabryka specjalizuje się w wytwarzaniu elementów hydraulicznych układów hamulcowych takich jak zaciski hamulcowe, cylindry hamulcowe oraz hamulce bębnowe do marek wiodących producentów samochodowych: BMW, Volkswagen, Dacia, Renault, Fiat, Ford oraz Mercedes.

Nasze procesy wewnętrzne obejmują: obróbkę korpusów cylinderków hamulcowych (aluminium, żeliwo), obróbkę korpusu zacisków  hamulcowych(żeliwo) , zgrzewanie szczek hamulcowych, klejenie okładzin szczęk hamulcowych jak również procesy podmontażu oraz montażu cylinderków, hamulców bębnowych i zacisków hamulcowych

 Wrocławska fabryka posiada duży potencjał na pozyskanie nowych, zagranicznych klientów korporacyjnych, będących leaderami w produkcji samochodów osobowych na międzynarodowym rynku motoryzacyjnym.

 Chassis Brakes International Poland Sp. z o.o. jest zakładem certyfikowanym ISO/TS 16949 oraz ISO 14001. Ponadto pozyskał on certyfikat jakościowy dostawcy „A” klienta Volkswagen, a w 2013 roku Zakład był laureatem Dolnośląskiej Nagrody Jakości.

Historia Chassis Brakes Internetional sięga do lat 30 XX wieku, kiedy to w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej powstało Benefix Corporation, które stworzyło system hamowania w pojeździe oparty na czterech niezależnych kołach. W 1965 roku w Twardogórze, w wydziale FSM, uruchomiono produkcję w branży hamulcowej Duceller Bendix Air Equipment, i od tego momentu mierzy się początek produkcji w zakładzie CBI. W 1983r. amerykański Benefix został przejęty przez Allied Corporation(później Allied Signal Inc.), które na początku lat dziewięćdziesiątych nabyło również zakład w Twardogórze, aby w 1996 roku sprzedać całą gałąź biznesu odpowiadającą za systemy hamulcowe firmie Robert Bosch. W czerwcu 2012 roku Chassis Brakes International narodziła się w momencie zakupienia przez firmę z kapitałem amerykańskim KPS Capital Partners LP. działalności związanej z produkcją hamulców samochodowych na świecie od koncernu Robert Bosch (tzw. działalność biznesowa – grupa produktów obejmująca zaciski hamulcowe i hamulce bębnowe).

Grupa CBI działa na pięciu kontynentach, w 23 lokalizacjach i zatrudnia ok. 6000 osób. Zakłady produkcyjne znajdują się w 15 krajach w Europie, Ameryce Północnej, Azji oraz Australii.

Poka-yoke

Poka-yoke

21.04.2017 Wrocław

U podstaw najlepszych metod budowania jakości u źródła leży Jidoka, która stanowi jeden z filarów systemu produkcyjnego Toyoty. Koncepcja ta obejmuje zestaw rozwiązań zapewniających „błędoodporność” (jap. Poka-Yoke). Jest to podejście prewencyjne, które poprzez wykorzystanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych jest w stanie wyeliminować z procesu 100% błędów ludzkich i maszynowych. Podejście Poka-Yoke zmienia tradycyjny sposób postrzegania przyczyn powstawania błędów: to nie człowiek jest odpowiedzialny za błędy jakościowe pojawiające się na stanowisku pracy, ale to wadliwie zaprojektowany proces umożliwia pracownikowi popełnianie tych błędów.

sprawdź

Logistyka wewnętrzna fabryki wg zasad Lean

Logistyka wewnętrzna fabryki wg zasad Lean

19-20.09.2017 Wrocław

Dostawy części i materiałów z magazynu do stanowisk produkcyjnych wymagają stworzenia efektywnego systemu logistyki wewnętrznej w fabryce, obejmującego zarówno właściwie zorganizowany magazyn, jak i optymalne ścieżki transportu na hali produkcyjnej. Zamiast wydawać materiały w dużych partiach i całymi paletami, należy je dostarczać do stanowisk często i w małych ilościach oraz przewozić je nie wózkami widłowymi, ale specjalnymi ciągnikami bądź wózkami pchanymi ręcznie, kursującymi wg ustalonego rozkładu jazdy i po specjalnie wyznaczonych trasach. Taki system określany jest terminami takimi jak: „pętle mleczarza”, „pociąg”, „waterspider” lub „mizusumashi”.

sprawdź

Ciągły przepływ w gniazdach i liniach produkcyjnych

Ciągły przepływ w gniazdach i liniach produkcyjnych

21.11.2017 Wrocław

Produkcja w ciągłym przepływie to taka organizacja produkcji w gniazdach i/lub na liniach produkcyjnych, w której części/produkty po jednej sztuce są przetwarzane i przekazywane bezpośrednio z jednego stanowiska na drugie. Jest to najbardziej efektywna metoda przetwarzania materiałów w gotowe produkty. Dzięki wprowadzeniu ciągłego przepływu uzyskuje się wysoką wydajność i jakość, najkrótszy możliwy produkcyjny czas realizacji oraz osiąga się niezwykle dużą elastyczność w realizacji zamówień.

sprawdź

Skracanie czasów przezbrojeń SMED

SMED – skracanie czasów przezbrojeń

21.02.2017 Wrocław

Metodyka SMED (Single Minute Exchange of Die) jest zbiorem technik i narzędzi umożliwiających skracanie czasów przezbrajania maszyn, urządzeń i procesów produkcyjnych. Jej celem jest przeprowadzenie każdego przezbrojenia w jednostkowej liczbie minut (mniej niż 10). Cel ten osiąga się dzięki takiemu podziałowi i uproszczeniu całego procesu, aby przezbrojenia były wykonywane, według ustalonego standardu, z użyciem jak najmniejszej liczby narzędzi, przy jak najmniejszym nakładzie pracy oraz bezpiecznie.

sprawdź

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. więcej. Zamknij