ING Bank Śląski


Osiągnięte rezultaty

  • Poprawa z 64,5% do 75% przygotowania umów kredytowych (udział % w ciągu 1 dnia od zgłoszenia)
  • Poprawa z 28% do 94% obsługi reklamacji opłat i prowizji (udział % w ciągu 1 dnia od zgłoszenia)
  • Poprawa z 55% do 71% parametryzacji usługi bankowości elektronicznej (udział % w dniu zgłoszenia)

Referencje

Doświadczenie i wiedza ekspercka konsultantów, współpracujących z naszym bankiem, była cennym źródłem inspiracji i wskazówką w definiowaniu kierunków rozwoju Lean w Pionie. Dotychczasowa współpraca i rezultaty utwierdziły nas w przekonaniu, że metodyka Lean ma duży potencjał w obszarze usług finansowych.

Alicja Żyła, Dyrektor Banku – Pion Operacji, ING Bank Śląski S.A.

Nie znalazłeś informacji, której szukasz? Zadzwoń lub wyślij do nas zapytanie

tel.: 506 785 310

e-mail: info@lean.org.pl

Administrator Danych Osobowych: Lean Enterprise Institute Polska sp. z o.o.
Pełna klauzula

Zapoznałem się z pełną treścią klauzuli informacyjnej