fbpx

Usługi i administracja

Hoshin Kanri, czyli sztuka angażowania pracowników w realizację strategii firmy – studium przypadku GASPOL ENERGY

Wstęp W książce „Naucz się widzieć” Mike Rother i John Shook sugerują, aby pierwszą czynnością, […]

Studium produktywności – czyli jak radzić sobie z procesami

eurobank posiada szeroką ofertą dla klientów indywidualnych i koncentruje się na rozwoju obsługi online z pomocą […]

Visual Performance Management. Dobrze Pomyślane Rozwiązanie w Departamencie Operacji Aviva

Aviva należy do największych grup ubezpieczeniowych w Europie. Szczyci się tradycją ponad trzystu lat nieprzerwanej […]

Jak poradzić sobie z dwiema pułapkami szczupłej transformacji w usługach: Fałszywy Klejnot i Fałszywa Obietnica?

Wiele firm usługowych decydując się na transformację Lean jest narażona na dwie pułapki: pierwsza polega […]

TWI a praca z najlepszymi pracownikami tzw. „muszkieterami” w Provident Polska S.A.

O metodzie Pracy Standaryzowanej TWI, Instruowanie Pracowników metodą 4 kroków, Audytów/obserwacji,  dowiedziałam się podczas Programu […]

Studium produktywności w usługach, czyli jak odkryć ukryty skarb?

Fragment z książki „Ukryty skarb, czyli  jak zwiększyć produktywność usług w oparciu o […]

TWI w Provident Polska… czyli jak żabę zamienić w księcia… na dobre?

Jak się wszystko zaczęło? Provident przez ponad 130 lat realizował z sukcesem prosty i stabilny […]

Eurobank: stawiamy na jasną stronę produktywności

Uzasadnienie dla projektu Eurobank dynamicznie zwiększa sprzedaż swoich usług, co przekłada się na większe obciążenie […]

Sztuką nie jest wdrożyć zmianę. Prawdziwą sztuką jest ją utrzymać

„Kiedy się płynie pod prąd, wystarczy przestać wiosłować, żeby się cofać. Nie trzeba robić nic […]

Tworzenie przewagi konkurencyjnej w oparciu o zasady Lean

Capgemini jest jedną z wiodących, globalnych firm oferujących usługi konsultingowe, technologie informatyczne i outsourcing. Firma […]

Dlaczego tak wiele prób transformacji firm kończy się fiaskiem? Wywiad z Davidem Mannem

Roberto Priolo: Przez wiele lat pracowałeś w Steelcase Inc tworząc szczupły system zarządzania (ang. Lean […]

Sposób Drew Lochera na wdrożenie Lean w środowisku usługowym

Roberto Priolo: Pierwszy raz wdrożyłeś zasady i metody Lean kiedy pracowałeś w latach osiemdziesiątych dla […]

Instruowanie pracowników: na ciężarówkę, na czar par, na czarownicę… Refleksje nt. skutecznego wdrażania do pracy stanowiskowej

Instruowanie pracownika – wersja pierwsza Na ciężarówkę Basia, młodszy specjalista ds. analiz płacowych, firma outsourcingowa […]

ING od kuchni – kilka przepisów na udany projekt doskonalący

Historia banku sięga 1989 roku, kiedy to w ramach reformy polskiego systemu bankowego ze struktur […]

Zarządzanie pracą na ODEZWĘ, SPRĘŻARKĘ lub SZUFLĘ vs. Szermierka Samurajska

Refleksje nt. Pracy Standaryzowanej – TWI w świecie usług Trzy historie Historia pierwsza – odezwa […]

Impel Business Solutions: Otwiera nowy rozdział w doskonaleniu procesów, zatytułowany TWI

Uzasadnienie dla projektu Rynek usług dla biznesu BPO staje się coraz bardziej konkurencyjny Firma Impel […]

Praca menadżera w oparciu o Gemba Walk

Dlaczego tak trudno zaszczepić kulturę ciągłego doskonalenia? Firmy wdrażające pierwsze projekty doskonalące i uczące się […]

Gaspol: Hoshin Kanri, czyli sztuka angażowania pracowników w realizację celów firmy

Wyzwania, przed którymi stanęliśmy? Jak powiązać cele strategiczne z codziennymi działaniami pracowników? Jak przekazać menedżerom […]

Nie znalazłeś informacji, której szukasz? Zadzwoń lub wyślij do nas zapytanie

tel.: 506 785 310

e-mail: info@lean.org.pl

    Administrator Danych Osobowych: Lean Enterprise Institute Polska sp. z o.o.
    Pełna klauzula

    Zapoznałem się z pełną treścią klauzuli informacyjnej