fbpx

Usługi i administracja

Sprawdzone strategie wprowadzania Lean Management w życie

Sprawdzone strategie wprowadzania Lean Management w życie W mojej ponad 30-sto letniej karierze wdrażania lean […]

Jestem zbyt zajęty, żeby znaleźć czas na doskonalenie

Liczba osób, które spotykam, a które mówią mi: “Nie mam czasu usprawniać swojej pracy”, jest […]

II część wywiadu ze Stephenem Parrym – autorem książki „Sense and respond” – który zrewolucjonizował świat Lean-Service

Zapraszamy do obejrzenia II części wywiadu ze Stephenem Parrym na temat zastosowania filozofii Lean Management […]

I część wywiadu ze Stephenem Parrym – autorem książki „Sense and respond” – który zrewolucjonizował świat Lean-Service

Zapraszamy do obejrzenia I części wyjątkowego wywiadu ze Stephenem Parrym na temat zastosowania filozofii Lean […]

Tworzenie szczupłego przepływu w procesach biurowych oraz usługowych

Istnieje wiele dobrze udokumentowanych sukcesów odniesionych w wyniku wdrożenia reguł szczupłego zarządzania w sferze produkcyjnej. […]

Czy Lean Management naprawdę sprawdza się w każdym środowisku pracy?

Ludzie często zadają mi pytanie, czy koncepcja Lean Management ma uniwersalne zastosowanie. Z wielu usłyszanych […]

Raport – Doskonalenie procesów w sektorze usługowym w Polsce. Stan obecny i trendy na przyszłość. Część 2

W pierwszej części raportu pokazano, jak duży jest nadal potencjał doskonalenia, nawet w firmach usługowych […]

Raport – Doskonalenie procesów w sektorze usługowym w Polsce. Stan obecny i trendy na przyszłość. Część 1

Raport prezentuje wybrane wyniki analizy firm z sektora nowoczesnych usług biznesowych w Polsce, w aspekcie […]

Skuteczny dział doskonalenia wg Lean

Interakcja pomiędzy działem doskonalenia a obszarem operacyjnym – stan dzisiejszy Filozofia Lean Management jest widoczna […]

Jak budujemy kulturę otwartą na zmiany w Pionie Operacji w Banku BPH SA

100% zmian ocenionych jako wprowadzone „z sukcesem” miało właściwie rozwiązanie techniczne. Ponad 98% zmian ocenionych […]

Elastyczność zarządzania zasobami ludzkimi w realizacji bankowych procesów operacyjnych w oparciu o funkcjonujący system zarządzania

ING Bank Śląski wywodzi się z utworzonego w 1988 Banku Śląskiego, którego od 1996 roku […]

Motywowanie pracowników w środowisku lean

1. Wyzwania środowiska Lean “(…) Nasz największy problem w firmie to dyscyplina w stosowaniu narzędzi […]

Każdą firmę można zrewolucjonizować

Większość ludzi kojarzy pomysł przekształcenia firmy z pewnym rodzajem działań, takich jak: znaczna redukcja zatrudnienia, […]

Short-termism, grzech pierworodny MŚP

Z firm, które powstały w Polsce w 2002 roku, tylko 24% utrzymało się na rynku […]

Lean Management w usługach – to naprawdę działa

Lean Management w firmach usługowych Jestem głęboko przekonany o tym, że – po rozbiciu na […]

Jak zrewolucjonizować firmę dzięki Lean Management – prezentacja książki Arta Byrne’a

Podczas naszej ubiegłorocznej wizyty w Lean Enterprise Institute w Bostonie Jamie Bonini – dyrektor generalny […]

Nie znalazłeś informacji, której szukasz? Zadzwoń lub wyślij do nas zapytanie

tel.: 506 785 310

e-mail: info@lean.org.pl

    Administrator Danych Osobowych: Lean Enterprise Institute Polska sp. z o.o.
    Pełna klauzula

    Zapoznałem się z pełną treścią klauzuli informacyjnej