Benchmark Tours – wizyty w firmach
Benchmark Tour dla firm usługowych i obszarów nieprodukcyjnych. Zapoznanie się z funkcjonowaniem metod i narzędzi Lean Management w firmie usługowej – od strategii do codziennych działań
Zapisz sięWiele firm usługowych wdraża lub planuje wdrażać Lean Management aby doskonalić swoje procesy i osiągać większą efektywność. Firmy na początku drogi poszukują pomysłu i koncepcji wdrożenia Lean u siebie a te, które już praktykują chętnie podpatrzyłyby jak to robią inni. Idealną szansą na poznanie doświadczeń innych jest Benchmark Tour. To doskonała okazja aby spotkać się i porozmawiać z praktykami, zobaczyć Lean Management w akcji, nabrać inspiracji i wrócić do swojej firmy z głową pełną pomysłów.
Benchmark Tour to jednodniowe wydarzenie, którego główną częścią jest poznawanie wdrożonych metod i narzędzi Lean Management oraz spotkania i rozmowy z praktykami. Gospodarze zaprezentują gościom rozwiązania Lean, z których są dumni i które przynoszą im wymierne efekty biznesowe. Możliwość zadawania pytań, wymiany doświadczeń oraz poznania specyfiki danego biznesu, jak również wparcie konsultanta LEI Polska, umożliwi dobre zrozumienie wdrożonych rozwiązań..
Na gospodarza Benchmark Tour dla firm usługowych i obszarów nieprodukcyjnych wybrana została firma KRUK SA z branży finansowej, która od lat odnosi sukcesy w biznesie oraz jest doskonałym przykładem wdrożenia Lean od strategii do codziennych działań.
Adresaci wydarzenia
Benchamrk Tour przeznaczone jest dla pracowników firm na wszystkich poziomach organizacji: od prezesów, przez kadrę kierowniczą, osób odpowiedzialnych za doskonalenie procesów, specjalistów, aż po kluczowe osoby przy procesach produkcyjnych i wspierających.
Korzyści dla uczestnika
- Poznanie skutecznych rozwiązań Lean oraz obserwacja ich działania w praktyce
- Nauka od liderów – wymiana doświadczeń z pracownikami gospodarzy oraz z innymi uczestnikami wydarzenia
- Inspiracja do dalszego rozwoju i ciągłego doskonalenia
- Możliwość porównania poziomu zaawansowania własnych rozwiązań z poziomem wdrożenia w odwiedzanej firmie
Korzyści dla firmy
- Poznanie doświadczeń firmy usługowej, która wdrożyła Lean Management z sukcesem, od strategii do codziennych działań
- Pozyskanie pomysłów i inspiracji, które mogą być przeniesione i wdrożone we własnej firmie
- Podniesienie motywacji menadżerów i specjalistów, którzy są odpowiedzialni za wdrożenie Lean lub poszukują sposobów na poprawę efektywności swojego zespołu
Wizyty benchmarkingowe pomagają poradzić sobie z problemami takimi jak:
- Brak pomysłu na wdrożenie lub rozwój Lean Management
- Poszukiwanie rozwiązań wspierających rozwój i doskonalenie firmy
- Problem z wdrażaniem strategii oraz kaskadowaniem celów na wszystkie poziomy zarządzania
- Problem z angażowaniem pracowników w usprawnianie procesów i swojej pracy
- Poszukiwanie sposobów na podnoszenie poziomu dojrzałości firmy
Uzyskaj do 80% dofinansowania do naszych warsztatów i szkoleń
Jeśli Twoje przedsiębiorstwo należy do sektora MSP, teraz możesz zdobyć aż do 80% dofinansowania do naszych usług. Dowiedz się więcej >>
Program
Program szkoleniaPDF, 0.2 MB
Nie udało Ci się zapisać na to szkolenie?
Skontaktuj się z nami i zapytaj o możliwość zorganizowania dodatkowego terminu.
Szkolenie na wyłączność na terenie fabryki
Jeśli chciałbyś zobaczyć, jak wybrane narzędzie lub rozwiązanie funkcjonuje na hali innej firmy, skontaktuj się z nami i zapytaj o możliwość zorganizowania tego szkolenia w formie zamkniętej (na wyłączność dla Twojej firmy) – pomożemy Ci dobrać odpowiednie przedsiębiorstwo z listy naszych firm partnerskich.
Potrzebujesz pomocy w wyborze szkolenia? Skontaktuj się z nami!
