Skuteczny lider zespołu w firmie produkcyjnej
3 kroki, aby brygadziści i mistrzowie stali się skutecznymi liderami
Dowiedz się więcejCzy brygadziści, bądź mistrzowie w Twojej firmie potrafią prawidłowo reagować jeżeli wydajność, jakość, czy bezpieczeństwo jest poniżej oczekiwań? Czy potrafią motywować członków zespołu? Czy wiedzą jak radzić sobie z codziennymi problemami, z którymi stykają się oni sami i ich zespół? Przełożeni pierwszego szczebla (liderzy zespołów, brygadziści, mistrzowie) w praktyce decydują, jak szybko i jak dobrze przebiegać będą procesy produkcyjne, czy wsparcia produkcji. Wiele od nich wymagamy, ale czy dostarczamy im metod i narzędzi, które pozwolą im skutecznie zarządzać, zamiast improwizować? Ten warsztat przeznaczony jest właśnie dla liderów zespołów produkcyjnych i okołoprodukcyjnych (np. utrzymanie ruchu, czy logistyka). W jego trakcie uczestnicy:
– dowiedzą się, jak powinna wzorcowo wyglądać rola liderów zespołów produkcyjnych i okołoprodukcyjnych,
– zrozumieją i przećwiczą , co oni sami mogą zrobić, żeby ze swoim zespołem osiągać lepsze wyniki,
– zrozumieją i przećwiczą, jak swoim zachowaniem mogą zbudować dobre relacje z pracownikami swojego zespołu,
– poznają wzorce pracy lidera,
– zobaczą przykład dobrze funkcjonującej roli lidera zespołu na terenie firmy partnerskiej.
Ponadto każdy uczestnik, oprócz materiałów, otrzyma opisy wzorców pracy lidera, które będzie mógł dostosować do swojej specyfiki i zastosować we własnej pracy.
Warsztat zawiera dwudniową wizytę w firmie Nexteer + dodatkowy webinar dla przełożonych liderów i działów HR, które odbędzie się w innym terminie.
Adresaci szkolenia
Liderzy zespołów produkcyjnych i okołoprodukcyjnych, brygadziści, mistrzowie. Również osoby, które chcą się dowiedzieć więcej o tym, jak rozwijać liderów zespołów (np. wyższe kierownictwo, działy HR, liderzy transformacji Lean).
Korzyści dla uczestnika
- Zrozumie na czym polega rola lidera zespołu.
- Pozna wzorce pracy, które pozwalają liderom osiągać ze swoimi zespołami lepsze wyniki.
- Pozna podstawy budowania dobrych relacji z pracownikami.
- Przećwiczy w praktyce wzorce zachowań liderskich.
- Otrzyma gotowe standardy pracy lidera, które można dostosować do własnej specyfiki.
Korzyści dla firmy
- Skuteczniejsi i bardziej samodzielni liderzy zespołów.
- Lepsze wyniki zespołów i wyższa motywacja pracowników.
- Liderzy przekonani do najlepszych praktyk zarządzania zespołami.
- Wzorce pracy lidera (dekalog przełożonego, rutyny liderskie, dzień pracy lidera).
Uzyskaj do 80% dofinansowania do naszych warsztatów i szkoleń
Jeśli Twoje przedsiębiorstwo należy do sektora MSP, teraz możesz zdobyć aż do 80% dofinansowania do naszych usług. Dowiedz się więcej >>
Certyfikat
![Lean Global Network](https://lean.org.pl/wp-content/uploads/2018/03/logo-lgn-2.jpg?x89254)
Sygnowany Lean Global Network
Program
Program szkoleniaPDF, 0.3 MB
Terminy szkoleń
Prowadzący
Małgorzata Jakubik
Doświadczenie menadżerskie
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie menadżerskie w międzynarodowych korporacjach International Paper i General Motors. W zakładzie Opla w Gliwicach, działającym w oparciu o pełny system Lean, kierowała procesem tworzenia i realizacji szkoleń oraz Działem Jakości Operacyjnej. Jako menadżer Lean na Europę koordynowała pracę zespołu ekspertów z wiodących zakładów GM Europe w procesie audytowania i wsparcia wdrożenia Lean w zakładach korporacji.
Specjalizuje się w praktycznych transformacjach Lean, szczególnie poprzez budowanie i modyfikacje systemów: celów strategicznych i zarządzanie wskaźnikami (Hoshin Kanri), pomysłów pracowniczych Kaizen, rozwiązywania problemów, budowania kompetencji i motywacji pracowników. Jest ekspertem z zakresu metod TWI, rozwiązywania problemów, metody Toyota Kata oraz innych narzędzi standaryzacji i doskonalenia procesów.
Doświadczenie doradcze
Współpracowała m.in. z: Fabryki Mebli Forte, Cranfield Foundry, Schumacher Packaging, Constantia Teich, BSH, Agros Nova, Bella, Rockwool, Gatx/Wagon Service Ostróda, Etisoft, Dr Irena Eris, Precision Machine Parts, Sitech, Sempertrans, Wienerberger, Velux, Ultimo, Philip Morris, Philips Lighting (obecnie: Signify Poland).
*LEI Polska zastrzega sobie prawo do zmiany trenerów prowadzących szkolenie, zapewniając odpowiednio wysoki poziom merytoryczny szkolenia
Nie udało Ci się zapisać na to szkolenie?
Skontaktuj się z nami i zapytaj o możliwość zorganizowania dodatkowego terminu.
Szkolenie na wyłączność na terenie fabryki
Jeśli chciałbyś zobaczyć, jak wybrane narzędzie lub rozwiązanie funkcjonuje na hali innej firmy, skontaktuj się z nami i zapytaj o możliwość zorganizowania tego szkolenia w formie zamkniętej (na wyłączność dla Twojej firmy) – pomożemy Ci dobrać odpowiednie przedsiębiorstwo z listy naszych firm partnerskich.
Potrzebujesz pomocy w wyborze szkolenia? Skontaktuj się z nami!
![Monika Kowalczyk](https://lean.org.pl/wp-content/uploads/2022/11/monika-kowalczyk.jpg?x89254)
![Rafał Krukowski](https://lean.org.pl/wp-content/uploads/2022/11/rafal-krukowski.jpg?x89254)
Polecamy również inne warsztaty na terenie firm
Polecamy książki
![](https://lean.org.pl/wp-content/uploads/2018/09/droga_toyoty_3d-200x250.png?x89254)
Droga Toyoty do angażowania pracowników
Chociaż wiele organizacji stosuje metody pracy wprowadzone przez Toyotę, to tylko nielicznym udało się uzyskać wyniki zbliżone do jej legendarnych osiągnięć. Powód jest prosty: wszystkie te firmy przedkładają narzędzia Lean i zakładane wyniki ponad to, co w Toyocie jest najważniejsze – ponad rozwijanie ludzi. Dlatego nigdy nie udaje im się wprowadzić odpowiedniej kultury i związanego z nią sposobu myślenia.
więcej![Jak wdrożyć Lean](https://lean.org.pl/wp-content/uploads/2018/05/jak-wdrozyc-lean-l-200x250.png?x89254)
Jak wdrożyć Lean
Kompleksowo opracowane studium przypadku firmy wdrażającej Lean. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na wszystkie pytania, które chciałby zadać doświadczonemu konsultantowi Lean, oraz stanie się świadkiem modelowej transformacji z udziałem całej załogi firmy.
więcej![](https://lean.org.pl/wp-content/uploads/2019/03/kaizen-express-l.png?x89254)
Kaizen Express
Nowatorski podręcznik w zwięzły sposób przedstawiający najważniejsze kwestie dotyczące Lean i jego wprowadzenia oraz rozwoju w różnych organizacjach. Wydanie dwujęzyczne umożliwia wspólną naukę wszystkim członkom zespołu – zarówno znającym angielski, jak i tym, którzy posługują się jedynie polskim.
więcej