Poprawa wyników firmy

Nasi eksperci, bazując na swoim doświadczeniu i opierając się na modelu transformacji Lean sprawią, że podniesiesz konkurencyjność biznesową firmy, osiągając lepsze wyniki.

Jakie typowo wyniki poprawiają się w tego typu projektach?

  • Wzrostu wydajności produkcji oraz efektywności procesów wspierających
  • Skrócenia czasu realizacji zamówień oraz realizacji dostaw na czas
  • Podniesienia jakości wyrobów
  • Obniżenia poziomów zapasów na każdym etapie produkcji
  • Obniżenia kosztów operacyjnych
  • Wzrost satysfakcji klientów
  • Większy % spraw realizowanych w terminie (SLA)
  • Wzrost produktywności pracowników
  • Krótszy czas realizacji procesów
  • Redukcja kosztów operacyjnych
  • Wzrost sprzedaży
  • Wzrost produktywności (sprzedaż na FTE)
  • Poprawa satysfakcji klientów
  • Poprawa dostępności towaru
  • Skrócenie czasu procesów (np. ofertowania, realizacji zamówienia)

Podniesienie rynkowej pozycji Twojej firmy oraz jej większa efektywność będzie naszym wspólnym celem a Lean Management drogą do jego osiągnięcia.

Pracując z klientem pamiętamy o tym, że jego poświęcony czas i zasoby, mają być inwestycją, a nie tylko kolejnym wydatkiem. Dlatego wspólnie opracowujemy plan działań w powiązaniu z wyzwaniami strategicznymi firmy i jej   celami biznesowymi.

Poprawa wyników firmy, Lean Enterprise Institute Polska

Przykłady realizowanych działań projektowych

  • Wzrost wydajności przedsiębiorstwa pod wzrost sprzedaży o 30%
  • Skrócenie czasu realizacji zleceń produkcyjnych na czas z 10 do 6 dni 
  • Podniesienie jakości wyrobów oraz obniżenie odpadu o 10 punktów procentowych
  • Całościowa poprawa wyników w firmy w oparciu o metodę Hoshin Kanri lub LTT
  • Poprawa produktywności w całej firmie, albo w kluczowych działach
  • Redukcja opóźnień w realizacji zobowiązań i powiązanych z tym kosztów opóźnionych płatności
  • Poprawa wyników sieci sklepów poprzez: reorganizację i standaryzację rutyn pracy; poprawę procesów zarządzania zespołem; zwiększenie dostępności towaru; eliminacja defektów (np. zniszczony towar na półce, brak dostępu do towaru)
  • Poprawa wyników sprzedaży zespołów sprzedażowych w oparciu o Lean Team Transformation (LTT)

Studia przypadków

  • Lean Manufacturing w Remy Automotive Poland. Osiągnięcia i problemy (przeczytaj klikając TUTAJ)
  • Lean Manufacturing – zysk w firmie Blackpoint
  • Poprawienie wyników firmy LEDIKO (przeczytaj klikając TUTAJ)
  • Transformacja lean w TE Connectivity drogą do osiągnięcia sukcesu biznesowego (przeczytaj klikając TUTAJ)
  • Wdrożenie Hoshin Kanri w firmie KRUK (przeczytaj klikając TUTAJ)
  • Elastyczny model transformacji procesów oparty na TWI w firmie Eurobank (przeczytaj klikając TUTAJ)
  • Stawianie na produktywność w firmie Eurobank (przeczytaj klikając TUTAJ)
  • Case study firmy OPINION