Page 25 - Ulepszac_HP

Basic HTML Version

© Copyright 2012 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice.
25
Model wsparcia automatyzacji (lokalny)
Lokalny model jako uzupełnienie globalnego procesu IT
1.
Zespół Programistów zobowiązuje się rozwiązać INCYDENTY
w przeciągu 24 roboczo-godzin od
momentu zgłoszenia (3 dni robocze).
2.
Zespół Programistów zobowiązuje się wdrażać ZMIANY
w zakresie:
Krytyczne dla biznesu – najwyższy priorytet. Walidacja zgłoszenia/rozwiązania w przeciągu 2 tygodni, wdrożenie
zamiany/rozwiązania w przeciągu 4 tygodni.
Nie-Krytyczne – zmiany będą rozpatrzone jedna-po-drugiej w sekwencji wpływającej, czas rozpatrzenia będzie każdorazowo
uzgadniany oraz priorytetyzowany przez Menedżera IT w porozumieniu z Kierownkiem zgłaszającego.
3. Każda
zmiana funkcjonalności zgłoszona przez zespoły Operacyjne powinna być dodatkowo
przemierzona
pod kątem nowych/dodatkowych oszczędności: stanowiskowych, wartnościowych,
zgodności z politykami, dla klienta, wszelkich innych – oszczędności te będą do potwierdzenia przez
Kierownika Działu.