Page 5 - Ulepszac_HP

Basic HTML Version

© Copyright 2012 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice.
5
Gdzie jest IT?
Gdzie leży wyzwanie?
Większość dużych centrów usługowych korporacji ma
świetne możliwości i programy
doskonalenia procesów.
Działy Jakości wyposażone w armię Black Beltów, liderów projektów w
Operacjach, dążą do ciągłego usprawniania pracy.
Mimo tego w pewnymmomencie SSO
osiągają poziom dojrzałości usprawnień, który uniemożliwia
lub utrudnia im dalsze doskonalenie
(zarówno kosztowe jak i wartościowe).
By móc pójść dalej, rozprawić się z dużymi problemami biurokracji, eliminować straty oraz
dostarczać jeszcze lepiej zoptymalizowane rozwiązania –
z pomocą powinno przyjść IT
.
No właśnie, lecz czy przychodzi?
Ilu z was, podejmując rozmowy z IT na temat projektów
usprawniających, słyszało, że zasoby będą dostępne za rok lub dwa? Ile firm zrezygnowało z
usprawnień gdy propozycje IT okazały się po prostu zbyt drogie?