II część wywiadu ze Stephenem Parrym – autorem książki „Sense and respond” – który zrewolucjonizował świat Lean-Service

Zapraszamy do obejrzenia II części wywiadu ze Stephenem Parrym na temat zastosowania filozofii Lean Management w branży usługowej. Parry jest uznanym światowym ekspertem w zakresie rozwoju szczupłych przedsiębiorstw usługowych. Dokonana przez niego transformacja usług w firmie Fujitsu została nazwana „Toyotą usług” – tak jak Toyota zrewolucjonizowała przepływ i dostarczanie produktów, materiałów i wiedzy w produkcji, tak podejście Parry’ego usprawniło przepływ, świadczenie usług oraz transfer wiedzy w sektorze usługowym. Sposób zarządzania Parry’ego zaprezentowany został w artykule „Lean Consumption” J. Womacka i D. Jonesa w Harvard Business Review. Wywiad został przeprowadzony podczas XIV Konferencji Lean Management zorganizowanej we Wrocławiu w dniach 10-12 czerwca 2014 roku przez Lean Enterprise Institute Polska, której Parry był jednym z gości specjalnych.

Nie znalazłeś informacji, której szukasz? Zadzwoń lub wyślij do nas zapytanie

tel.: 71 798 57 33

e-mail: info@lean.org.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez lean.org.pl., ul. Muchoborska 18, 54-424 Wrocław w celu i zakresie niezbędnym do realizacji obsługi niniejszego zgłoszenia.