Przejdź do treści
Jesteśmy członkiem Lean Global Network Lean Global Network
Szkolenia otwarte

Rozwiązywanie problemów w relacjach z pracownikami wg TWI

Jak znaleźć przyczyny źródłowe i rozwiązania problemów w relacjach przełożony – pracownik?

Opis szkolenia

Relacje między przełożonym a pracownikami mają kluczowy wpływ na efektywność zespołu oraz motywację do ciągłego doskonalenia. Metoda TWI (Training Within Industry) uczy praktycznych sposobów zapobiegania konfliktom i skutecznego rozwiązywania problemów interpersonalnych, które mogą pojawić się w codziennej pracy.

Szkolenie opiera się na czterech krokach rozwiązywania problemów: zebranie faktów i opinii osób zaangażowanych, przemyślenie możliwych działań, ocena ich skutków oraz wdrożenie i monitorowanie efektów.

Nowa formuła szkolenia zakłada znaczną część czasu spędzoną na hali produkcyjnej, gdzie uczestnicy będą mogli obserwować rzeczywiste sytuacje oraz prowadzić rozmowy z kierownictwem firmy Gospodarza na temat zapobiegania problemom i sposobów radzenia sobie z nimi.

 

🔧 Część praktyczna: 2,5 godziny na hali produkcyjnej.

 

Czego nauczą się uczestnicy?

Jak rozpoznawać i analizować problemy w relacjach przełożony–pracownik.

Jak zbierać informacje i zrozumieć przyczyny konfliktów.

Jak planować i wdrażać skuteczne rozwiązania oraz monitorować ich efekty.

Jak zapobiegać problemom i budować pozytywne relacje w zespole.

Szkolenie odbędzie się na terenie firm:

Szkolenia organizowane przez Lean Enterprise Institute Polska odbywają się na terenie najlepszych leanowych firm w kraju.

Opinie Klientów
Korzyści ze szkolenia
Dla kogo jest to szkolenie?
Program szkolenia
Korzyści ze szkolenia

Korzyści dla uczestnika:

  • Zrozumienie roli relacji pracowniczych w skutecznej pracy przełożonego
  • Umiejętność dostrzegania potencjalnych problemów międzyludzkich i zapobiegania im
  • Umiejętność metodycznego podejścia do rozwiązywania problemów w relacjach pracowniczych

Korzyści dla firmy:

  • Lepsze zapobieganie problemom w relacjach pracowniczych
  • Określenie procedur postępowania w sytuacjach problematycznych
  • Sprawne procesy analizy problemów oraz ich rozwiązywania
  • Wzrost świadomości przełożonych w zakresie kształtowania relacji z podwładnymi
Dla kogo jest to szkolenie?

Kierownicy, mistrzowie, brygadziści, team leaderzy oraz pozostałe osoby nadzorujące lub koordynujące pracę innych, szczególnie na poziomie operacyjnym.

Program szkolenia

Sprawdź program szkolenia >>

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat sygnowany logo Lean Enterprise Institute Polska oraz Lean Global Network.

Dostępne terminy

Wybierz spośród dostępnych terminów poniżej.

Brak dostępnych terminów dla tego szkolenia.

Nie udało Ci się zapisać na szkolenie?

Chcesz uzyskać dofinansowanie? Chcesz zorganizować szkolenie dedykowane dla Twojej firmy / wyłącznie dla twoich pracowników?

Prowadzący

Nasz zespół składa się z czołowych polskich ekspertów Lean z wieloletnim doświadczeniem.rnrnu0026nbsp;rnrn*LEI Polska zastrzega sobie prawo do zmiany trenerów prowadzących szkolenie, zapewniając odpowiednio wysoki poziom merytoryczny szkolenia

Małgorzata Jakubik
Partner
Małgorzata Jakubik
Partner

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie menadżerskie w międzynarodowych korporacjach International Paper i General Motors.

u003cdiv class=u0022markdown prose w-full break-words dark:prose-invert lightu0022u003ernrnW zakładzie Opla w Gliwicach, opartym na pełnym systemie Lean, kierowała procesem tworzenia i realizacji szkoleń oraz Działem Jakości Operacyjnej. Jako menedżer Lean na Europę koordynowała pracę zespołu ekspertów z wiodących zakładów GM Europe, prowadząc audyty i wspierając wdrażanie Lean w zakładach korporacji.rnrnu003c/divu003ernu003cstrongu003eSpecjalizuje się w praktycznych transformacjach Lean, szczególnie poprzez budowanie i modyfikacje systemów:u003c/strongu003e celów strategicznych i zarządzanie wskaźnikami (Hoshin Kanri), pomysłów pracowniczych Kaizen, rozwiązywania problemów, budowania kompetencji i motywacji pracowników. Jest ekspertem z zakresu metod TWI,  rozwiązywania problemów, metody Toyota Kata oraz innych narzędzi standaryzacji i doskonalenia procesów.rnrnu003cstrongu003eDoświadczenie doradczeu003c/strongu003ernrnWspółpracowała m.in. z: Fabryki Mebli Forte, Cranfield Foundry, Schumacher Packaging, Constantia Teich, BSH, Agros Nova, Bella, Rockwool, Gatx/Wagon Service Ostróda, Etisoft, Dr Irena Eris, Precision Machine Parts, Sitech, Sempertrans, Wienerberger, Velux, Ultimo, Philip Morris, Philips Lighting (obecnie: Signify Poland).

Polecane książki

Poznaj kluczowe pozycje, które pogłębią Twoją wiedzę. Rozwijaj swoje umiejętności i wdrażaj najlepsze praktyki w swojej organizacji!

Kontakt
Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy

Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami!