Przejdź do treści
Jesteśmy członkiem Lean Global Network Lean Global Network

Jak zrobić dobry audyt

Audyt to nie tylko formalna kontrola – to kluczowy element, który pozwala utrzymać pozytywne zmiany w organizacji i wspiera rozwój zespołu. Niestety, często bywa postrzegany jako stresujące wydarzenie, które wywołuje obawy i niepotrzebne napięcia, a przed samym audytem – szybkie „malowanie trawy na zielono”.

 

Podczas tego szkolenia dowiesz się, jak zaprojektować audyt tak, by był efektywnym, ale przede wszystkim konstruktywnym narzędziem. Poznasz, jak ustalić odpowiedni zakres i częstotliwość audytów oraz jakie podejście powinna reprezentować osoba audytująca, aby proces był odbierany jako wsparcie, a nie zagrożenie. Nauczysz się prowadzić audyty, które pomagają realnie poprawiać procesy i angażować pracowników do stałego rozwoju, a nie tylko do „przygotowania się” na chwilę kontroli.

Jakie korzyści osiągniesz?

Skuteczne planowanie audytów

Nauczysz się, jak właściwie zaprojektować zakres i częstotliwość audytów, aby proces wspierał rozwój organizacji, a nie powodował stresu w zespole.

Prowadzenie audytu z pozytywnym nastawieniem

Poznasz techniki prowadzenia audytów w sposób konstruktywny i wspierający, który zachęca pracowników do otwartości i współpracy.

Budowanie zaangażowania pracowników

Dowiesz się, jak angażować zespół w proces audytowy, by audyt stał się narzędziem ciągłego doskonalenia, a nie tylko formalną kontrolą.

Praktyczne narzędzia i metody audytowania

Zdobędziesz konkretne wskazówki i narzędzia do efektywnego prowadzenia audytów oraz dokumentowania ich wyników, co ułatwi wdrażanie pozytywnych zmian.

Nasi trenerzy to eksperci z wieloletnim doświadczeniem przemysłowym, menadżerskim, doradczym i trenerskim. Dzięki różnorodnym doświadczeniom, dostosowujemy się do specyfiki danych wyzwań i branż. Każde warsztaty traktujemy indywidualnie, biorąc pod uwagę branżę, tematykę, potrzeby klienta oraz język, w jakim mają zostać przeprowadzone.

Kontakt
Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami!
Karolina Bierońska
Opiekun klienta B2B
+48 506 388 246 karolina.bieronska@lean.org.pl
Kamila Prałat
Menadżer ds. sprzedaży i marketingu
+48 665 006 297 kamila.pralat@lean.org.pl

Formularz kontaktowy

Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.