Przejdź do treści
Jesteśmy członkiem Lean Global Network Lean Global Network

Jak zrobić dobry Gemba Walk

Gemba Walk to znacznie więcej niż codzienne „przejście się” po hali czy biurze. To świadome, regularne działanie lidera, który chce rozumieć, jak naprawdę funkcjonują procesy, co przeszkadza pracownikom w ich pracy i gdzie kryje się potencjał do usprawnień. Dobrze przeprowadzony Gemba Walk pomaga budować zaufanie, rozwija kulturę odpowiedzialności i angażuje ludzi w rozwiązywanie problemów. Źle – prowadzi do napięcia, nieufności i zamyka przepływ informacji. Dlatego tak istotne jest, by liderzy nauczyli się, jak właściwie obserwować procesy, rozmawiać z zespołem i wyciągać trafne wnioski – bez oceniania, za to z ciekawością i szacunkiem do faktów.

 

Podczas warsztatu uczestnicy poznają nie tylko zasady skutecznego Gemba Walk, ale przede wszystkim ćwiczą umiejętności komunikacyjne i obserwacyjne, które przekładają się na realne efekty: lepsze decyzje operacyjne, szybsze reagowanie na problemy i większe zaangażowanie pracowników.

Jakie korzyści osiągniesz?

Świadomą obecność przy procesie

Nauczysz się, jak prowadzić Gemba Walk w miejscach, gdzie faktycznie powstaje wartość, co pozwoli Ci lepiej zrozumieć codzienne wyzwania zespołu.

Skuteczne obserwowanie i słuchanie

Poznasz techniki prowadzenia uważnej obserwacji i zadawania właściwych pytań, które pomagają odkrywać prawdziwe przyczyny problemów bez oceniania.

Budowanie zaufania i współpracy

Dowiesz się, jak kształtować atmosferę otwartości i zaangażowania, aby pracownicy chętnie dzielili się swoimi spostrzeżeniami i pomysłami na usprawnienia.

Praktyczne narzędzia do działania

Zdobędziesz konkretne metody i zasady prowadzenia Gemba Walk oraz dokumentowania obserwacji, które ułatwią Ci wdrażanie ciągłych usprawnień w Twoim zespole.

Nasi trenerzy to eksperci z wieloletnim doświadczeniem przemysłowym, menadżerskim, doradczym i trenerskim. Dzięki różnorodnym doświadczeniom, dostosowujemy się do specyfiki danych wyzwań i branż. Każde warsztaty traktujemy indywidualnie, biorąc pod uwagę branżę, tematykę, potrzeby klienta oraz język, w jakim mają zostać przeprowadzone.

Kontakt
Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami!
Karolina Bierońska
Opiekun klienta B2B
+48 506 388 246 karolina.bieronska@lean.org.pl
Kamila Prałat
Menadżer ds. sprzedaży i marketingu
+48 665 006 297 kamila.pralat@lean.org.pl

Formularz kontaktowy

Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.