Daily Management
Jak angażować wszystkich pracowników w realizację codziennych celów, zadań i ciągłe doskonalenie.

Opis szkolenia
Daily Management (codzienne zarządzanie) to podstawowy mechanizm zarządzania organizacją, dzięki któremu wszyscy pracownicy i liderzy koncentrują się na co dzień na realizacji celów organizacji i szybkiej reakcji na odchylenia i problemy. W firmach produkcyjnych elementem tego procesu są spotkania dzienne, w usługowych „daily huddles”, a w firmach IT „daily scrum”. Ale jak sprawić, aby spotkania dzienne były nie tylko „odbywane”, ale aby w ich trakcie podejmowano szybką reakcję na odchylenia od celów? Daily Management zapewnia, że każdy dział i zespół ma konkretne cele i zadania, które są zgodne z wytycznymi strategicznymi. Wspiera proces rozwiązywania problemów gwarantując szybkość i zwinność reakcji na codzienne problemy, przeszkadzające w osiągnięciu wysokiej efektywności.
Uczestnicy przećwiczą wdrażanie i stosowanie codziennego zarządzania na przykładach z różnych branż.
Czego nauczą się uczestnicy?
Jak definiować konkretne, mierzalne cele dla swoich działów, bądź zespołów w powiązaniu celami strategicznymi firmy.
Jak tworzyć mechanizmy codziennego monitorowania realizacji zadań i celów tak, aby szybko identyfikować odchylenia i problemy.
Jak szybko i skutecznie reagować na odchylenia od celów.
Jak zaangażować na co dzień pracowników w rozwiązywanie problemów i ciągłe doskonalenie nastawione na realizację celów działów, czy zespołów.
Szkolenie odbędzie się na terenie:

Boutique Hotel’s III Łódź
Korzyści ze szkolenia.
Korzyści dla uczestnika:
- Umiejętność definiowania celów dla zespołów i obszarów w powiązaniu ze strategicznymi celami firmy.
- Umiejętność wdrażania mechanizmów codziennego monitorowania realizacji zadań i szybkiego reagowania na odchylenia i problemy.
- Większe umiejętności liderskie w osiąganiu założonych celów i angażowaniu podwładnych w rozwiązywanie problemów i ciągłe doskonalenie.
Korzyści dla firmy:
- Pracownicy będą mieli klarowne cele i zadania oraz bieżącą informację zwrotną o swojej pracy. Problemy, które im przeszkadzają będą systematycznie usuwane, a ich przełożeni staną się skutecznymi liderami
- Liderzy dostaną sprawdzone narzędzia zarządzania zespołem, dzięki którym będą w stanie łatwiej realizować swojej cele.
- Menedżerowie stworzą skuteczny system zarządzania, który będzie standardem dla wszystkich, zapewniającym klarowność działań, skupienie na celach, dyscyplinę i zaangażowanie.
Dla kogo jest to szkolenie?
Liderzy zespołów, menedżerowie oraz osoby, które chcą się dowiedzieć więcej o tym, jak wdrażać codzienne zarządzanie oraz skutecznie rozwijać kompetencje w zakresie zarządzania Lean, czy Agile.
Program szkolenia

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat sygnowany logo Lean Enterprise Institute Polska oraz Lean Global Network.

Dostępne terminy
Wybierz spośród dostępnych terminów poniżej.
Nie udało Ci się zapisać na szkolenie?
Chcesz uzyskać dofinansowanie? Chcesz zorganizować szkolenie dedykowane dla Twojej firmy / wyłącznie dla twoich pracowników?
Prowadzący
Nasz zespół składa się z czołowych polskich ekspertów Lean z wieloletnim doświadczeniem.rnrnu0026nbsp;rnrn*LEI Polska zastrzega sobie prawo do zmiany trenerów prowadzących szkolenie, zapewniając odpowiednio wysoki poziom merytoryczny szkolenia


Doświadczony menedżer z ponad 17-letnią praktyką w biznesie
Pracował na stanowiskach kierowniczych, od operacji po zarząd, w firmach usługowych i produkcyjnych. Zarządzał dużymi zespołami oraz realizował projekty optymalizacyjne, transformacyjne i restrukturyzacyjne.
Jeden z pionierów wdrażania Lean Management w usługach w Polsce, z doświadczeniem w obszarach strategii, sprzedaży, obsługi klienta i łańcucha dostaw. Prowadzi projekty i warsztaty, wspierając menedżerów w stosowaniu narzędzi Lean. Łączy Lean Management z innymi praktykami, osiągając wymierne wyniki biznesowe. Obecnie współpracuje z czołowymi firmami w Polsce, wdrażając Lean Management i realizując projekty transformacyjne.
Specjalizuje się w szczególności w: projektach transformacyjnych w obszarze strategii, operacji, sprzedaży i obsługi klientów, doskonaleniu i poprawie efektywności firm, wdrażaniu metody zarządzania strategicznego Hoshin Kanri, zarządzaniu i doskonaleniu procesów biznesowych z wykorzystaniem Lean, BPM i innych dobrych praktyk.
Doświadczenie doradcze
Współpracował m.in. z: mBank, Credit Agricole, KRUK SA., Randstad, Decathlon, Jeronimo Martins, ZIBI SA, Neuca, Balluff, Diehl, Impel Centrum Usług Wspólnych, Gaspol SA, Meyn, Wkręt Met, Krispol, Dramers.
Polecane książki
Poznaj kluczowe pozycje, które pogłębią Twoją wiedzę. Rozwijaj swoje umiejętności i wdrażaj najlepsze praktyki w swojej organizacji!
Formularz kontaktowy
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami!