Baza wiedzy
Lean to nie tylko metoda, to sposób myślenia –
odkryj, jak uprościć procesy, zwiększyć wartość i osiągnąć więcej, robiąc mniej.
Role i zakres odpowiedzialności w pracy standaryzowanej Po przeanalizowaniu technicznej strony przygotowania standardów pracy, warto zastanowić się przez moment, jak proces ten wygląda organizacyjnie, tzn. kto jest odpowiedzialny za definiowanie aktualnie najlepszej metody, kto ten proces wspiera, kto w końcu przeprowadza audyty i wyciąga z nich wnioski. Każda organizacja ma różne szczeble organizacyjne oraz różne
Przedstawiamy pierwszą z trzech części artykułu poświęconego metodzie standaryzacji pracy, w której omówiono podstawowe zagadnienia związane ze standaryzowaniem metod pracy oraz korzyściom z ich zastosowania. W części drugiej omówione zostaną kwestie dotyczące przygotowania standardu pracy. Część trzecia poświęcona będzie z kolei rolom oraz zakresom odpowiedzialności pracowników i przełożonych odpowiedzialnych za utrzymanie i doskonalenie standardów i metod
Przedstawiamy drugi z serii trzech artykułów poświęconych istocie standaryzacji pracy. W pierwszej części zaprezentowaliśmy czym jest standaryzacja pracy oraz jakie wynikają korzyści z jej zastosowania. W części drugiej opisujemy przygotowanie standardu pracy w podziale na dwie fazy: fazę stabilizacji oraz fazę standaryzacji procesu. Część trzecia poświęcona będzie rolom oraz zakresom odpowiedzialności pracowników i przełożonych odpowiedzialnych za utrzymanie
1. Specyfika działalności firmy IBM oraz centrum dostarczania usług IT we Wrocławiu Firma IBM w 2011 r. obchodziła stulecie swojego istnienia. W ofercie firmy znajduje się szeroki zakres usług doradczych i informatycznych, oprogramowanie oraz systemy i technologie informatyczne. W ogłoszonej strategii biznesowej do 2015 roku firma kładzie nacisk na analitykę biznesową, cloud computing, wzrost udziału
Przedstawiamy prezentację firmy Hewlett-Packard Global e-Business Operations zatytułowaną „Ulepszać doskonalenie – technologie IT „na usługach” usług”, zaprezentowaną podczas XII Konferencji Lean Management, która odbyła się we Wrocławiu w dniach 29-31 maja 2012.
3. LOKALNY POMIAR WYNIKÓW Lokalny pomiar wyników to pomiar pracy ludzi, urządzeń i procesów w obrębie miejsca ich działania w zakresie bezpieczeństwa pracy, parametrów maszyn i urządzeń oraz efektywności pracy. Służy przedstawieniu wyników w odniesieniu do lokalnych uwarunkowań i ma zazwyczaj charakter niefinansowy.
Formularz kontaktowy
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami!
Bądź na bieżąco i zyskaj darmową wiedzę w naszym newsletterze!
Nowości ze świata Lean, wydarzenia, oferty specjalne – dołącz, aby być na bieżąco!