• Co to jest Lean
  • R&D
  • RODO
  • Kariera
lean manufacturing & production
Jesteśmy członkiem Lean manufacturing & production Lean Global Network
Fundusze Europejskie
MENUMENU
  • W czym pomagamy
    • Poprawa wyników przedsiębiorstwa
    • Budowanie efektywnej organizacji
    • Usprawnianie wybranego obszaru lub procesu w firmie
    • Skuteczna transformacja Lean
    • Wdrażanie wybranych metod i narzędzi Lean
    • Wdrażanie korporacyjnych programów Lean
  • Oferta
    • Projekty wdrożeniowe
    • Programy certyfikowane i szkolenia otwarte
    • Warsztaty i szkolenia na zamówienie
    • Konferencja Lean Management
    • Książki Lean
    • Aplikacja Soft4Lean
  • Doświadczenie
    • Firmy produkcyjne
    • Firmy usługowe
  • Kim jesteśmy
  • Baza wiedzy
    • Wdrażanie i kultura Lean
    • Narzędzia, metody i podstawy Lean
    • Lean w różnych branżach
  • Uzyskaj dofinansowanie
  • Kontakt
Pomagamy odnieść sukces dzięki Lean Management
Jesteśmy członkiem Lean Global Network
Lean manufacturing & production
Fundusze Europejskie
Symulacja Lean dla procesów usługowych i biurowych
Symulacja Lean dla procesów usługowych i biurowych
Powrót do listy warsztatów

Symulacja Lean dla procesów usługowych i biurowych

Przekonaj się w praktyce jak można usprawnić procesy usługowe i obszary nieprodukcyjne

Dowiedz się więcej

Lean Management to strategia i system zarządzania przedsiębiorstwem dowolnego typu umożliwiający osiąganie coraz wyższych zysków dzięki doskonaleniu nakierowanemu na potrzeby klientów. Początkowo obszar zastosowań koncepcji obejmował sfery wyłącznie produkcyjne. Z czasem jednak okazało się, że koncepcja ta znakomicie sprawdza się również w firmach usługowych, czy w obszarach nieprodukcyjnych firm produkcyjnych (rozwój produktu, sprzedaż, HR, księgowość).

Celem warsztatu Symulacja Lean dla procesów usługowych i nieprodukcyjnych jest zaprezentowanie podstawowych pojęć oraz narzędzi Lean Management i ich zastosowanie do usprawniania symulowanego procesu biurowego. Realizując zadania w ramach przydzielonych ról uczestnicy zapoznają się między innymi z pojęciami marnotrawstw, narzędziami usprawniania procesów i prac specjalistycznych, tworzenia rozwiązań w zakresie szczupłej organizacji miejsc pracy. Zastosują prezentowane rozwiązania do usprawniania symulowanego procesu i na podstawie uzyskiwanych wyników ocenią przydatność rozwiązań. Uczestnicy odwiedzą również firmę usługową, w której zastosowano metody Lean w praktyce, a po zakończeniu szkolenia każdy z nich będzie rozumiał, czym jest i jak działa szczupły system zarządzania oraz jakie narzędzia można zastosować, aby poprawiać efektywność procesów.

Adresaci szkolenia 

  • Osoby zainteresowane wprowadzeniem do zagadnień Lean Management
  • Specjaliści i eksperci Lean Management z firm usługowych i obszarów nieprodukcyjnych
  • Menadżerowie zainteresowani wdrożeniem zasad szczupłego zarządzania w swoich obszarach

Korzyści dla uczestnika 

  • Zapoznanie się z koncepcją systemu szczupłego zarządzania oraz zagadnieniami dotyczącymi marnotrawstw
  • Poznanie i przećwiczenie podstawowych narzędzi usprawniania procesów na bazie dedykowanych ćwiczeń oraz symulowanego procesu (tj. uproszczone mapowanie procesu, 5S i rozwiązania w zakresie szczupłego biura itp.)
  • Zapoznanie się z koncepcją 5 zasad Lean Management oraz aspektami ich zastosowania w praktyce
  • Wizyta w firmie stosującej metody i narzędzia omawiane na szkoleniu

Korzyści dla firmy

  • Uświadomienie pracownikom wpływu marnotrawstw na efektywność ich działań
  • Przygotowanie pracowników do samodzielnego identyfikowania i eliminowania marnotrawstw z prac, które realizują w zakresie codziennych obowiązków
  • Zainspirowanie pracowników do poszerzania wiedzy z zakresu Lean Management

Program Lean Practitioner

Osoby, które wzięły udział w szkoleniu Symulacja Lean dla procesów usługowych i biurowych mogą kontynuować proces rozwoju kompetencji w ramach unikalnego programu certyfikowanego Lean Practitioner Program.

Program Lean Practitioner może dokonać istotnych zmian w ścieżce rozwojowej jego uczestnika – jest potwierdzeniem umiejętności absolwenta z zakresu Lean Management przez Lean Enterprise Institute Polska oraz prestiżową międzynarodową sieć Lean Global Network.

Program Lean Practitioner jest skierowany do kadry menadżerskiej i specjalistów ds. doskonalenia z firm usługowych oraz pracowników części administracyjnej w firmach produkcyjnych, a także do wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem Lean Management do usprawniania codziennej pracy organizacji, skutecznego rozwiązywania problemów i konsekwentnego uzyskiwania coraz lepszych wyników biznesowych.

Więcej informacji o Programie znajdą Państwo na stronie Programu Lean Practitioner.

Uzyskaj do 80% dofinansowania do naszych warsztatów i szkoleń

Jeśli Twoje przedsiębiorstwo należy do sektora MSP, teraz możesz zdobyć aż do 80% dofinansowania do naszych usług. Dowiedz się więcej >>

Certyfikat
Lean Global Network

Sygnowany Lean Global Network

Program
Program szkolenia

Program szkoleniaPDF, 0.1 MB

Prowadzący

Robert Czech

Doświadczenie menadżerskie

Przez ponad 20 lat pracował w dużych organizacjach branży usługowej w Polsce, realizując projekty reorganizacyjne oraz doskonalące związane ze sprzedażą, poprawą efektywności procesów oraz rozwojem specjalistów i kadry menadżerskiej. Jako menadżer odpowiadał m.in. za sprzedaż i obsługę Klientów, biuro zarządzania projektami (PMO), szkolenia oraz rozwój procesów biznesowych w Grupie Orange i Netii. Z wykształcenia jest ekonomistą z dyplomem Executive MBA. Z doświadczenia menedżerem projektów. Z zamiłowania psychologiem organizacji i pracy. Z połączenia wymienionych dyscyplin czerpie inspirację do rozwiązywania wspólnie z klientami problemów biznesowych, wykorzystując do tego sprawdzone w praktyce i najlepsze w tym obszarze rozwiązania Lean Management. Od ponad trzech lat rozwija produkty szkoleniowe i doradcze oraz realizuje projekty związane z wdrażaniem najlepszych praktyk Lean Management w firmach usługowych i obszarach administracyjnych firm produkcyjnych.

Specjalizuje się w szczególności we: wdrażaniu Lean Management w firmach usługowych i obszarach administracyjnych firm produkcyjnych, rozwoju i poprawie efektywności procesów biznesowych, zarządzaniu projektami, rozwoju specjalistów i kadry menadżerskiej.

Doświadczenie doradcze

Współpracował m.in. z: T-Mobile, Randstad, Grupa Żywiec, Akamai, Siemens Finanse, Sitech, Forte, Gaspol, Santander Consumer Bank.

*LEI Polska zastrzega sobie prawo do zmiany trenerów prowadzących szkolenie, zapewniając odpowiednio wysoki poziom merytoryczny szkolenia

Nie udało Ci się zapisać na to szkolenie?

Skontaktuj się z nami i zapytaj o możliwość zorganizowania dodatkowego terminu.

Szkolenie na wyłączność na terenie fabryki

Jeśli chciałbyś zobaczyć, jak wybrane narzędzie lub rozwiązanie funkcjonuje na hali innej firmy, skontaktuj się z nami i zapytaj o możliwość zorganizowania tego szkolenia w formie zamkniętej (na wyłączność dla Twojej firmy) – pomożemy Ci dobrać odpowiednie przedsiębiorstwo z listy naszych firm partnerskich.

Potrzebujesz pomocy w wyborze szkolenia? Skontaktuj się z nami!

Monika Kowalczyk

Monika Kowalczyk

+48 505 989 892

monika.kowalczyk@lean.org.pl

Rafał Krukowski

Rafał Krukowski

+48 505 834 432

rafal.krukowski@lean.org.pl

Polecane artykuły

Lean Management w usługach – to naprawdę działa

więcej

Visual Performance Management. Dobrze Pomyślane Rozwiązanie w Departamencie Operacji Aviva

więcej

Polecamy również inne warsztaty na terenie firm

Metody TWI do poprawy produktywności zespołów realizujących prace specjalistyczne, Lean Enterprise Institute Polska

Metody TWI – prosty sposób na szybkie usprawnianie prac specjalistycznych

Poznaj nowe narzędzia poprawy produktywności prac...

więcej

MAKIGAMI – efektywna metoda doskonalenia procesów przebiegających przez kilka działów

Usprawnianie procesów firm usługowych oraz procesów...

więcej

Polecamy książki

Ukryty skarb

Ukryty skarb

Praktyczny podręcznik dla specjalistów z sektora usługowego opisujący w przystępny sposób jak odnaleźć powtarzalne wzory w procesach usługowych i jak odseparować je od czynnika zmiennego. To z kolei umożliwia identyfikację tytułowego „ukrytego skarbu” – niewykorzystanego potencjału kryjącego się za zmiennością procesów usługowych, który można wykorzystać do istotnego poprawy produktywności w oparciu o wyselekcjonowane metody Lean Management.

więcej
Powrót do listy warsztatów
Warsztaty
na terenie firm
Warsztaty na terenie firm

Nie znalazłeś informacji, której szukasz? Zadzwoń lub wyślij do nas zapytanie

tel.: 506 785 310

e-mail: info@lean.org.pl

    Administrator Danych Osobowych: Lean Enterprise Institute Polska sp. z o.o.
    Pełna klauzula

    Zapoznałem się z pełną treścią klauzuli informacyjnej

    Dane firmowe
    Lean Enterprise Institute Polska Sp. z o.o.,
    ul. Klecińska 123, 54-413 Wrocław,
    KRS: 0000267015,
    Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu,
    Kapitał zakładowy 100.000 PLN,
    NIP: 898-209-88-02,
    REGON: 020402160
    Kontakt
    tel.: 506 785 310,
    e-mail: info@lean.org.pl
    Polecane
    • Projekty wdrożeniowe
    • Warsztaty na zamówienie
    • Programy certyfikowane
    • Baza wiedzy
    Wszelkie prawa zastrzeżone LEI Polska (c) 2025
    Polityka Prywatności
    • Facebook
    • Linkedin
    • Youtube
    • Newsletter