Przejdź do treści
Jesteśmy członkiem Lean Global Network Lean Global Network

Baza wiedzy

Lean to nie tylko metoda, to sposób myślenia –

odkryj, jak uprościć procesy, zwiększyć wartość i osiągnąć więcej, robiąc mniej.

3. LOKALNY POMIAR WYNIKÓW Lokalny pomiar wyników to pomiar pracy ludzi, urządzeń i procesów w obrębie miejsca ich działania w zakresie bezpieczeństwa pracy, parametrów maszyn i urządzeń oraz efektywności pracy. Służy przedstawieniu wyników w odniesieniu do lokalnych uwarunkowań i ma zazwyczaj charakter niefinansowy. Pomiar za pomocą lokalnych wskaźników ma zapewnić prawidłowe funkcjonowanie procesów oraz ich

1. Wyzwania środowiska Lean „(…) Nasz największy problem w firmie to dyscyplina w stosowaniu narzędzi Lean!”, „Zupełnie nie rozumiem, dlaczego nasi ludzie nie chcą się angażować we wdrożenie! Przecież zrobiliśmy wszystko, aby ułatwić im przestawienie się na nowy system! (…)” – ile to już razy w swojej zawodowej karierze usłyszeliśmy albo może nawet sami wypowiedzieliśmy

1. WSTĘP Niniejsze opracowanie powstało w oparciu o doświadczenia autora w zakresie wdrażania i usprawniania procesów produkcyjnych w fabryce silników wysokoprężnych GM Powertrain Poland (dawniej: Isuzu Motors Polska). Narzędzia Lean Manufacturing znajdują szerokie zastosowanie w produkcji seryjnej i można je wykorzystać również w warunkach dużej zmienności produktów, jak i dużej zmienności wielkości produkcji w procesie

ING Bank Śląski wywodzi się z utworzonego w 1988 Banku Śląskiego, którego od 1996 roku większościowym akcjonariuszem jest ING Bank N.V. ING jest wywodzącą się z Holandii, globalną instytucją finansową świadczącą usługi z zakresu bankowości, ubezpieczeń i zarządzania aktywami dla klientów detalicznych i korporacyjnych. ING Bank Śląski to jeden z największych polskich banków uniwersalnych oferujących

100% zmian ocenionych jako wprowadzone „z sukcesem” miało właściwie rozwiązanie techniczne. Ponad 98% zmian ocenionych jako wprowadzone „bez sukcesu” też miały właściwe rozwiązania techniczne. Co w takim razie wyróżnia sukces od porażki przy wprowadzaniu zmian? Na to pytanie postaramy się Państwu odpowiedzieć podczas naszej prezentacji. Bank BPH powstał na skutek wydzielenia w 1989 roku ze

Interakcja pomiędzy działem doskonalenia a obszarem operacyjnym – stan dzisiejszy Filozofia Lean Management jest widoczna w coraz większej ilości firm usługowych. W takich sektorach jak bankowość, ubezpieczenia, usługi dla biznesu (SSC) możemy już mówić o kilkuletniej historii wdrażania Lean Management. Zwykle we wdrażanie tej metodyki zaangażowane są funkcjonujące w strukturach firm usługowych działy doskonalenia.

Formularz kontaktowy

Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami!

    Bądź na bieżąco i zyskaj darmową wiedzę w naszym newsletterze!

    Nowości ze świata Lean, wydarzenia, oferty specjalne – dołącz, aby być na bieżąco!