fbpx

Studia przypadków

Sekcja bazy wiedzy poświęcona praktycznym zastosowaniom Lean Management w firmach produkcyjnych i usługowych.

Doskonalenie należy traktować poważnie – rozmowa z Sadao Nomurą

    Metoda 8 kroków ma tak wiele sensu i jest tak racjonalna, że nie […]

Osiem kroków do spektakularnej poprawy jakości

  Ekspert Sadao Nomura dzieli się sprawdzoną metodą na uzyskanie bezprecedensowych […]

Szkolenia Trenerów Wewnętrznych z programem TWI. Studium przypadku Miele Ksawerów

Autorzy: Justyna Możyszek-Walczak, Miele Technika Ksawerów. Małgorzata Jakubik, Lean Enterprise Institute Polska   Miele to […]

TRANSFORMACJA CYFROWA wg. DANONE – Jak Zakład Produkcyjny w Opolu stał się pionierem rozwiązań cyfrowych w produkcji dla grupy spółek DANONE

Autorzy: Jacek Jarocki1, Andrzej Drosik2, Katarzyna Rudzińska3   W artykule przedstawiono proces transformacji cyfrowej, jaką […]

Lean w salonie dealera samochodowego? Studium przypadku firmy Toyota Długołęka Dobrygowski

Historia firmy Toyota Dobrygowski sięga 1979 roku, w którym pasjonat motoryzacji i mechanik samochodowy Krzysztof […]

3 mity na temat Gemba Walk

Autorzy: Agnieszka Fonfara, Lean Enterprise Institute Polska Joanna Hering, Kompania Piwowarska S.A.   Gemba Walk […]

Jak zbudowaliśmy szczupłą odlewnię od podstaw? Wywiad z Dariuszem Dziubą – Dyrektorem Generalnym Cranfield Foundry

  Czy może Pan przedstawić naszym czytelnikom firmę Cranfield Foundry? Jesteśmy nowoczesną i przyjazną środowisku […]

Czynniki porażki i czynniki sukcesu transformacji Lean na przykładzie Schumacher Packaging Poledno

  Historia firmy rozpoczęła się w 1994 roku wraz z powstaniem pierwszej wytwórni tektury falistej […]

Case study: Skuteczna transformacja Lean zespołu wsparcia organizacyjnego

Autor: Ewelina Gawlik, Pentacomp Systemy Informatyczne S.A.   O autorze Imię i nazwisko: Ewelina Gawlik […]

Czym jest Lean? Ewolucja podejścia: od zestawu narzędzi do systemu edukacyjnego

Autor: Profesor Tomasz Koch, Lean Enterprise Institute Polska Początek kariery Lean 34 lata temu po […]

Kim jest człowiek, który pomógł zbudować kulturę Toyoty

Trener Lean Enterprise Institute opowiada o pracy z człowiekiem, który pomógł […]

Jak ludzie przypadkowo sprawiają, że zmiany są nietrwałe

  Często słyszy się, że trudniejsze od zmiany jest jedynie jej […]

Porażka jest porażką tylko wtedy, gdy nie wyciągamy z niej żadnych wniosków

„Porażka jest porażką tylko wtedy, gdy nie wyciągamy z niej żadnych wniosków” – twierdzi Isao […]

Jak się uczyć przewodzić i jak przewodzić, by się uczyć

W naszym wydawnictwie właśnie ukazała się nowa książka. To Jak się uczyć […]

Dlaczego najważniejszym produktem, który powinien rozwijać lider, jest jego zespół?

Jim Morgan „Jeśli podasz świetny pomysł przeciętnemu zespołowi, to go położy. Ale jeśli podasz przeciętny […]

Dlaczego warto przejść z produkcji w partiach na Lean?

Art Byrne Przede wszystkim dlatego, że przyniesie to duże korzyści w prawie każdym obszarze. Większość […]

Dlaczego bezpieczeństwo psychiczne w pracy jest ważne

  Bezpieczeństwo psychiczne może zdecydować o różnicy między zadowolonym klientem a […]

Nie znalazłeś informacji, której szukasz? Zadzwoń lub wyślij do nas zapytanie

tel.: 506 785 310

e-mail: info@lean.org.pl

    Administrator Danych Osobowych: Lean Enterprise Institute Polska sp. z o.o.
    Pełna klauzula

    Zapoznałem się z pełną treścią klauzuli informacyjnej