fbpx

Studia przypadków

Sekcja bazy wiedzy poświęcona praktycznym zastosowaniom Lean Management w firmach produkcyjnych i usługowych.

Jak ludzie przypadkowo sprawiają, że zmiany są nietrwałe

  Często słyszy się, że trudniejsze od zmiany jest jedynie jej […]

Porażka jest porażką tylko wtedy, gdy nie wyciągamy z niej żadnych wniosków

„Porażka jest porażką tylko wtedy, gdy nie wyciągamy z niej żadnych wniosków” – twierdzi Isao […]

Jak się uczyć przewodzić i jak przewodzić, by się uczyć

W naszym wydawnictwie właśnie ukazała się nowa książka. To Jak się uczyć […]

Dlaczego najważniejszym produktem, który powinien rozwijać lider, jest jego zespół?

Jim Morgan „Jeśli podasz świetny pomysł przeciętnemu zespołowi, to go położy. Ale jeśli podasz przeciętny […]

Dlaczego warto przejść z produkcji w partiach na Lean?

Art Byrne Przede wszystkim dlatego, że przyniesie to duże korzyści w prawie każdym obszarze. Większość […]

Dlaczego bezpieczeństwo psychiczne w pracy jest ważne

  Bezpieczeństwo psychiczne może zdecydować o różnicy między zadowolonym klientem a […]

Szacunek dla ludzi wyraża się poprzez zadawanie właściwych pytań

Zadawanie pytań w sposób zachęcający do dialogu zamiast wymuszania podporządkowania się jest wyrazem szacunku i […]

Jak pracować spokojnie w niespokojnych czasach, wykorzystując rytm standaryzowanej pracy

Globalny kryzys gospodarczy z lat 2008-2009 sprawił, że sieć kawiarni Starbucks musiała zmierzyć się ze […]

Wprowadzanie Agile’a w Toyocie

Nigel Thurlow będzie gościem XX Konferencji Lean Management, która odbędzie się w dniach 14-16 października 2020 […]

Kaizen w firmie FPZ

Sergio Ferigo, Dyrektor Generalny firmy FPZ, będzie gościem XX Konferencji Lean Management, która odbędzie się w […]

CI&T: Lean jest sposobem na rozwój liderów i zarządzanie wzrostem

Bruno Guicardi, Prezes Regionalny CI&T, będzie gościem XX Konferencji Lean Management, która odbędzie się w […]

FPZ – jak podróż drogą Lean doprowadziła do spektakularnych wyników

Autor artykułu, Sergio Ferigo, Dyrektor Generalny firmy FPZ, będzie gościem XX Konferencji Lean Management, która […]

Kaizen – na drodze ku doskonałości

Esselte Polska Sp. z o.o. w Kozienicach powstała w 1991 roku jako spółka córka koncernu […]

Jak podnieść efektywność i terminowość poprzez zbudowanie i uruchomienie elastycznych zespołów

Przykład zastosowania narzędzi Lean w procesach usługowych KRUK SA KRUK SA jest liderem […]

Międzynarodowy sukces w parze z ciągłym doskonaleniem, czyli jak Lean Management wspiera globalną strategię biznesową

W ciągu zaledwie 25 lat Grupa Nowy Styl osiągnęła pozycję, na którą jej konkurencja pracowała […]

Koła Jakości źródłem innowacyjności w Sanden Manufacturing Poland

Przyczyny, które zdecydowały o wdrożeniu projektu Tzw. „koła jakości” uznawane są powszechnie za jedną z […]

Czy kultura organizacyjna i systemy motywacyjne wpływają na skuteczność wdrażania Lean Management w organizacji?

Wstęp W tym artykule podjęto próbę odpowiedzi na ważkie pytania dotyczące kultury organizacyjnej: Czy kultura […]

12 lat budowania zaangażowania pracowników w procesy ciągłego doskonalenia, w oparciu o narzędzia Six Sigma Lean

WABCO jest wiodącym, globalnym dostawcą technologii i usług, poprawiających bezpieczeństwo, efektywność i komunikację samochodów ciężarowych. […]

Nie znalazłeś informacji, której szukasz? Zadzwoń lub wyślij do nas zapytanie

tel.: 506 785 310

e-mail: info@lean.org.pl

Administrator Danych Osobowych: Lean Enterprise Institute Polska sp. z o.o.
Pełna klauzula

Zapoznałem się z pełną treścią klauzuli informacyjnej