fbpx

Artykuły

W tej sekcji znajdują się wszystkie artykuły dostępne w bazie wiedzy.

Lean w sprzedaży i obsłudze klientów

Jak Lean Management może znacząco poprawić efektywność sprzedaży, jakość obsługi klienta i satysfakcję klientów. Autor: Sławomir […]

Jak uważacie: Lean i Six Sigma – razem czy osobno?

Na światowym rynku motoryzacyjnym znajdziemy informacje o możliwości wdrożenia w firmach systemu Lean i Six […]

Kiedy wybrać Lean, a kiedy skorzystać z Six Sigma?

W trakcie mojego doświadczenia zawodowego w przemyśle motoryzacyjnym spotkałam się wielokrotnie z sytuacją, że złożone […]

Doświadczenia z pola walki z koronawirusem z hiszpańskich szpitali stosujących Lean Management

Jak szpitale stosujące Lean zareagowały na najbardziej krytyczne stadium epidemii? Poprosiliśmy trzy szpitale w Katalonii […]

Diagram spaghetti i zachowanie fizycznej odległości (dystansu społecznego)

Proste narzędzie Lean Management może pomóc stworzyć bezpieczniejsze przepływy w naszych firmach, co jest bardzo […]

Lean w walce z pandemią COVID-19

Zespół praktyków z Lean Global Network z 4 kontynentów dzieli się wskazówkami, które mogą zostać […]

Największe trudności we wdrażaniu strategii tkwią w naszych błędnych schematach myślowych

Wywiad z Pascalem Dennisem, autorem książki Jak przełożyć strategię na skuteczne działania. Przewodnik dla […]

LPPD – szczupły rozwój produktów i usług a zaangażowanie kierownictwa – kto powinien stanąć na czele transformacji?

Poziom organizacji, na którym zainicjowane zostaną prace na rzecz wprowadzania LPPD (Lean Product and Process […]

FPZ – jak podróż drogą Lean doprowadziła do spektakularnych wyników

Autor artykułu, Sergio Ferigo, Dyrektor Generalny firmy FPZ, będzie gościem XX Konferencji Lean Management, która […]

Jak każdego dnia kształtować angażujące środowisko pracy? Recepty zgodne z koncepcją Lean

Autor: Dagmara Gutowska[1]   DOVISTA Polska Sp. z o.o. i spółki Grupy VELUX są […]

Czy istnieje wzór na sukces firmy? Wywiad z Tracey i Erniem Richardson – autorami książki „Droga Toyoty do angażowania pracowników”

Na czym polega sekret zdolności Toyoty do angażowania pracowników w ciągłe doskonalenie? Aby zdradzić nam […]

Jak podnieść efektywność i terminowość poprzez zbudowanie i uruchomienie elastycznych zespołów

Przykład zastosowania narzędzi Lean w procesach usługowych KRUK SA KRUK SA jest liderem […]

Historia Lean w Kruk SA

  Piotr Kowalewski[1], Aleksander Ciesielski[2] Rzut oka na historię wdrożenia Lean […]

Problemy, szanse i zagrożenia w sektorze ŚP

Na podstawie raportu Worpackage 1. FutureSME Małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) stanowią istotną część wszystkich […]

Międzynarodowy sukces w parze z ciągłym doskonaleniem, czyli jak Lean Management wspiera globalną strategię biznesową

W ciągu zaledwie 25 lat Grupa Nowy Styl osiągnęła pozycję, na którą jej konkurencja pracowała […]

Koła Jakości źródłem innowacyjności w Sanden Manufacturing Poland

Przyczyny, które zdecydowały o wdrożeniu projektu Tzw. „koła jakości” uznawane są powszechnie za jedną z […]

Czy kultura organizacyjna i systemy motywacyjne wpływają na skuteczność wdrażania Lean Management w organizacji?

Wstęp W tym artykule podjęto próbę odpowiedzi na ważkie pytania dotyczące kultury organizacyjnej: Czy kultura […]

Nie znalazłeś informacji, której szukasz? Zadzwoń lub wyślij do nas zapytanie

tel.: 506 785 310

e-mail: info@lean.org.pl

Administrator Danych Osobowych: Lean Enterprise Institute Polska sp. z o.o.
Pełna klauzula

Zapoznałem się z pełną treścią klauzuli informacyjnej