Przejdź do treści
Jesteśmy członkiem Lean Global Network Lean Global Network

Baza wiedzy

Lean to nie tylko metoda, to sposób myślenia –

odkryj, jak uprościć procesy, zwiększyć wartość i osiągnąć więcej, robiąc mniej.

Na to pytanie odpowiada Michael Ballé, współautor książki Przewodzić z szacunkiem opowiadającej o kierowaniu ludźmi opartym na szacunku

Bezpieczeństwo psychiczne może zdecydować o różnicy między zadowolonym klientem a pełnym złości, szkodliwym tweetem, który będzie się rozprzestrzeniał jak wirus; między postawieniem prawidłowej diagnozy, która przyczyni się do całkowitego wyleczenia pacjenta

Przede wszystkim dlatego, że przyniesie to duże korzyści w prawie każdym obszarze. Większość tradycyjnych menedżerów zadających to pytanie ze zrozumiałych względów skupia się na zyskach finansowych – twoje zyski także wzrosną – ale istnieją o wiele ważniejsze korzyści.

Większość transformacji Lean opiera się na codziennej pracy na pierwszej linii – w gemba – gdzie konkretne metody, takie jak przepływ jednej sztuki, łączą szczegółowe elementy pracy z szerszymi zasadami ciągłego doskonalenia.

„Jeśli podasz świetny pomysł przeciętnemu zespołowi, to go położy. Ale jeśli podasz przeciętny pomysł świetnemu zespołowi, sprawi, że zadziała”.

„Porażka jest porażką tylko wtedy, gdy nie wyciągamy z niej żadnych wniosków” – twierdzi Isao Yoshino, wieloletni lider Toyoty, z którym rozmowy przeprowadziła Katie Anderson, a następnie na ich bazie stworzyła niepowtarzalną książkę.

Formularz kontaktowy

Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Bądź na bieżąco i zyskaj darmową wiedzę w naszym newsletterze!

    Nowości ze świata Lean, wydarzenia, oferty specjalne – dołącz, aby być na bieżąco!