Baza wiedzy
Lean to nie tylko metoda, to sposób myślenia –
odkryj, jak uprościć procesy, zwiększyć wartość i osiągnąć więcej, robiąc mniej.
Bezpieczeństwo psychiczne może zdecydować o różnicy między zadowolonym klientem a pełnym złości, szkodliwym tweetem, który będzie się rozprzestrzeniał jak wirus; między postawieniem prawidłowej diagnozy, która przyczyni się do całkowitego wyleczenia pacjenta
Przede wszystkim dlatego, że przyniesie to duże korzyści w prawie każdym obszarze. Większość tradycyjnych menedżerów zadających to pytanie ze zrozumiałych względów skupia się na zyskach finansowych – twoje zyski także wzrosną – ale istnieją o wiele ważniejsze korzyści.
Większość transformacji Lean opiera się na codziennej pracy na pierwszej linii – w gemba – gdzie konkretne metody, takie jak przepływ jednej sztuki, łączą szczegółowe elementy pracy z szerszymi zasadami ciągłego doskonalenia.
„Jeśli podasz świetny pomysł przeciętnemu zespołowi, to go położy. Ale jeśli podasz przeciętny pomysł świetnemu zespołowi, sprawi, że zadziała”.
„Porażka jest porażką tylko wtedy, gdy nie wyciągamy z niej żadnych wniosków” – twierdzi Isao Yoshino, wieloletni lider Toyoty, z którym rozmowy przeprowadziła Katie Anderson, a następnie na ich bazie stworzyła niepowtarzalną książkę.
We wstępie do książki Jak się uczyć przewodzić i jak przewodzić, by się uczyć Isao Yoshino napisał: „Chcę, aby czytelnicy wiedzieli, że nie myślę o tej książce jak o osobistej historii. Moje własne doświadczenie nie jest najważniejsze – to tylko doświadczenie jednej osoby.
Formularz kontaktowy
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami!
Bądź na bieżąco i zyskaj darmową wiedzę w naszym newsletterze!
Nowości ze świata Lean, wydarzenia, oferty specjalne – dołącz, aby być na bieżąco!