Przejdź do treści
Jesteśmy członkiem Lean Global Network Lean Global Network

Projekty transformacyjne

Od ponad 20 lat nasz zespół, wykorzystując najlepsze światowe standardy, pomaga firmom się zmieniać . Doradzamy i wspieramy firmy we wdrożeniach Lean, ale pomagamy także firmom, które nie myślą o żadnej konkretnej koncepcji zarządzania, a chcą po prostu bardziej efektywnie się zorganizować, aby osiągać lepsze wyniki.

Rodzaje projektów

Realizujemy szeroką gamę projektów, dopasowując się do potrzeb i oczekiwań naszych klientów.
Niezależnie od skali i branży, każdy projekt traktujemy z pasją i pełnym zaangażowaniem.

Poprawa wyników przedsiębiorstwa

Celem projektów jest poprawa wyników firmy, takich jak zysk lub wskaźniki wpływające na zysk. Projekty są dostosowane do specyfiki firmy, angażują jej kadrę, rozwijając kompetencje i zdolności do samodzielnego doskonalenia. Zmiany są wprowadzane w tempie odpowiednim do sytuacji – od małych kroków po szybkie usprawnienia lub cele długoterminowe.

Skuteczna transformacja Lean

Transformacja Lean to zmiana sposobu działania firmy w oparciu o zasady, kulturę i myślenie Lean. Proces ten angażuje pracowników na wszystkich poziomach organizacji, rozwijając ich kompetencje w rozwiązywaniu problemów i inicjowaniu działań doskonalących.

Usprawnianie wybranego obszaru lub procesu w firmie

Oferujemy kierownikom i dyrektorom metody usprawniające organizację podległych obszarów, co przekłada się na lepsze wyniki biznesowe (finanse, sprzedaż), operacyjne (jakość, produktywność, koszty, terminowość) oraz ludzkie (satysfakcja i motywacja pracowników). Wspieramy firmy w usprawnianiu obszarów (np. departamentów, działów, zespołów) i procesów obejmujących różne jednostki organizacyjne.

Budowanie efektywnej organizacji

Celem projektów jest przekształcenie firm w bardziej efektywne organizacje, co prowadzi do lepszych wyników. Poprawa efektywności zazwyczaj obejmuje: organizację procesów, współpracę z dostawcami i klientami, pracę kadry menedżerskiej, zaangażowanie pracowników, współpracę działów wzdłuż strumieni wartości, motywację i rozwój ludzi, ciągłe doskonalenie.

W niektórych przypadkach wspieramy także formułowanie strategii firmy.

Wdrażanie wybranych metod i narzędzi Lean

Nasze podejście do wdrażania Lean Management opiera się na budowaniu trwałych kompetencji, standardów oraz systemu zarządzania, który angażuje pracowników i przełożonych w utrzymanie oraz doskonalenie wyników. Nasze działania zapewniają skuteczne i trwałe wdrożenie Lean w całej organizacji.

Wdrażanie korporacyjnych programów Lean

Dzięki doświadczeniu skutecznie wspieramy firmy produkcyjne i usługowe w tworzeniu oraz wdrażaniu korporacyjnych programów Lean. Działamy elastycznie – od wdrożeń w całych korporacjach, w wielu krajach jednocześnie (dzięki Lean Global Network), przez pracę z pojedynczymi oddziałami, po lokalne projekty w wybranych obszarach.

Nasze case studies

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi case studies. Każdy projekt to unikalna historia współpracy, która doprowadziła do wymiernych efektów.
Zobacz, jak wspieramy naszych klientów w realizacji ich ambitnych celów.

Historia transformacji dealera samochodowego Toyota & Lexus Dobrygowski w Długołęce z tradycyjnego sposobu zarządzania na Lean Management.

Zajmujemy się projektowaniem innowacyjnych rozwiązań IT, utrzymaniem i serwisowaniem systemów oraz doradztwem dla firm z różnych branż. Przez realizację strategicznych projektów nasz zespół od ponad 27 lat wspiera największe organizacje i przedsiębiorstwa w osiąganiu sukcesów i przewagi rynkowej.

Firmy InPost należącej do Grupy Kapitałowej Integer nie trzeba przedstawiać nikomu. Aktualnie jest obecna na dziewięciu rynkach europejskich, oddaje do dyspozycji klientów blisko 31,5 tysiąca paczkomatów oraz ponad 28 tysięcy punktów PUDO, czyli punktów typu pick-updrop-off.

Piotr Kowalewski[1], Aleksander Ciesielski[2] Rzut oka na historię wdrożenia Lean Management w firmie KRUK SA oraz na Hoshin Kanri – kamień milowy w procesie transformacji Lean. Doświadczenia lidera zespołu wdrożeniowego oraz szefa obszaru biznesowego, w którym zrealizowane zostało pilotażowe wdrożenie Hoshin Kanri oraz wdrażana jest filozofia  i narzędzia Lean Management. KRUK SA KRUK SA

Historia firmy rozpoczęła się w 1994 roku wraz z powstaniem pierwszej wytwórni tektury falistej pod nazwą Polpak. W następnym roku firma wyprodukowała już 4,5 mln m kw. tektury. Obecnie produkcja osiąga wielkość 200 mln m kw. rocznie. W roku 2010 właścicielem firmy został Björn Schumacher, właściciel Schumacher Packaging, a zakłady w Bydgoszczy i Grudziądzu stały się częścią działającej w całej Europie grupy Schumacher Packaging.

Miele to niemieckie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją artykułów gospodarstwa domowego. Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w Gütersloh w Niemczech. We wrześniu 2019 r uruchomiona została produkcja pralek w pierwszym zakładzie w Polsce, w Ksawerowie koło Łodzi.

Wyzwania, przed którymi stanęliśmy? Jak powiązać cele strategiczne z codziennymi działaniami pracowników? Jak przekazać menedżerom odpowiedzialność za wyniki? Jak rozwijać pracowników i zachęcać ich do ciągłego doskonalenia? Jak powiązać metody Lean z celami biznesowymi?

WSTĘP TZMO S.A., właściciel firmy Bella sp. z o.o., to firma o zintegrowanej działalności produkcyjnej, serwisowej a także handlowej. Główne obszary to produkty i usługi medyczne, produkty higieniczne oraz produkty kosmetyczne. TZMO to organizacja globalna, charakteryzująca się wysoką wymianą doświadczeń z poszczególnych rynków a także obszarów funkcjonowania takich jak badania, produkcja, usługi. Działalność firmy realizowana

Historia banku sięga 1989 roku, kiedy to w ramach reformy polskiego systemu bankowego ze struktur NBP wyodrębniono 9 regionalnych banków komercyjnych.

Bellamy to producent mebli, głównie dziecięcych i młodzieżowych, unikatowych, bo „rosnących wraz z dziećmi”. Firmą zarządza małżeństwo – Rita i Jakub Suchoccy. Marka jest obecna na rynku od ponad piętnastu lat, zdobyła kilka znaczących nagród, w tym prestiżową nagrodę Red Dot za wyjątkowy design.

Opinion Strefa Druku jest spółką produkcyjną, której obecny kształt ewoluował na przestrzeni czasu. Nasza historia sięga 1992 roku. Początkowo zajmowaliśmy się badaniami rynku i opinii społecznej, stąd nazwa Opinion. Następnie byliśmy właścicielami sieci billboardów i zajmowaliśmy się grafiką na autobusach komunikacji miejskiej. Pierwszą maszynę drukującą kupiliśmy w 1999 roku. Dzisiaj jesteśmy jedną z najnowocześniejszych wielkoformatowych

Kontakt

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami!

Karolina Bierońska
Opiekun klienta
B2B
+48 506 388 246 karolina.bieronska@lean.org.pl
Kamila Prałat
Menadżer ds. sprzedaży
i marketingu
+48 665 006 297 kamila.pralat@lean.org.pl

Formularz kontaktowy

Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami!