Podstawy Lean Management dla usług, handlu i działów nieprodukcyjnych – szkolenie online LIVE
Dowiedz się więcejOpis szkolenia
Lean Management – w przeciwieństwie do akademickich modeli zarządzania – jest zbiorem sprawdzonych i skutecznych praktyk biznesowych. W podejściu Lean zakłada się, że wzrost przewagi konkurencyjnej oraz ponadprzeciętne zyski firma osiąga poprzez spełnianie potrzeb klienta, które można w uproszczeniu sprowadzić do właściwego poziomu kosztów, doskonałej jakości produktów i/lub usług oraz krótkiego czasu realizacji (dostaw, zamówień, rozwoju produktów itp.) i 100-procentowej dostępności usług, towarów lub wyrobów.
Podczas warsztatów uczestnicy zapoznają się z podstawowymi założeniami dotyczącymi systemu zarządzania Lean oraz narzędziami wykorzystywanymi w tym podejściu do usprawniania i standaryzacji pracy oraz procesów specyficznych dla firm usługowych, sprzedażowych i działów nieprodukcyjnych. Rozwiązania prezentowane są w oparciu o pięć zasad Lean Management, które sformułowane zostały na bazie doświadczeń związanych z usprawnianiem procesów biznesowych. W części dotyczącej wartości z punktu widzenia klienta omawiane są na praktycznych przykładach podstawowe kategorie marnotrawstw. W ramach drugiej zasady, która dotyczy mapowania i zarządzania strumieniem wartości uczestnicy zapoznają się z pojęciem strumienia i procesu oraz z różnymi rozwiązaniami w zakresie zarządzania wizualnego procesami i pracą. W dalszej części szkolenia na konkretnych przykładach omawiane są rozwiązania umożliwiające eliminowanie wąskich gardeł i przestojów w procesach. Uczestnicy zapoznają się z pojęciem przepływu, zasadami organizacji miejsca pracy (5S) oraz metodami usprawniania i standaryzacji procesów (MAKIGAMI, TWI i in.). Czwarta zasada odnosi się przede wszystkim do zapewniania skutecznej reakcji na popyt ze strony klienta (takt w procesie i zarządzanie kolejką zadań). Ostatnia część szkolenia to omówienie podstawowych zagadnień dotyczących procesu budowania efektywnego systemu zarządzania w zespole bazującego na najlepszych praktykach Lean Management.
To jedyne szkolenie z podstaw Lean Management dla usług, handlu i działów nieprodukcyjnych na rynku, prowadzone przez eksperta z wieloletnią praktyką, w formie interaktywnych sesji online na żywo, podczas których uczestnicy będą wykonywali zadania na praktycznych przykładach.
Korzyści dla uczestnika
- Zapoznanie się z koncepcją Lean Management z perspektywy usług, handlu i działów nieprodukcyjnych
- Zdobycie oraz usystematyzowanie wiedzy na temat marnotrawstw występujących w procesach i pracy
- Zrozumienie znaczenia 5 zasad oraz narzędzi Lean Management wykorzystywanych w usługach, handlu i działach nieprodukcyjnych do poprawy efektywności oraz skuteczności realizowanych działań
- W ramach aktywności poszkoleniowych: wyeliminowanie wybranego marnotrawstwa i uzyskanie wymiernych korzyści dla firmy
Certyfikat
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma elektroniczny certyfikat sygnowany logo Lean Enterprise Institute Polska oraz Lean Global Network.
Terminy sesji
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia dla 1 osoby wynosi 500 zł.
(Podana cena jest ceną netto, należy do niej doliczyć 23% VAT)
Certyfikat
Sygnowany Lean Global Network
Program
Program szkoleniaPDF, 0.1 MB
Terminy szkoleń
Data | Nazwa firmy i miejsce | Cena netto | Stan zapisów | |
---|---|---|---|---|
2-3.11.2021 | Online | 500 zł | Sprzedane |
Prowadzący
Sławomir Kubiak
Doświadczenie menadżerskie
Sławek to doświadczony menedżer z ponad 17-letnią praktyką w biznesie. Pracował na stanowiskach kierowniczych na wielu poziomach organizacji – od operacji do członka zarządu, w firmach zarówno usługowych, jak i produkcyjnych. Zarządzał dużymi zespołami oraz prowadził strategiczne projekty optymalizacyjne, transformacyjne i restrukturyzacyjne. Jest ekspertem z dziedziny poprawy efektywności i doskonalenia firm. Jeden z pionierów wdrażania Lean Management w obszarze usług w Polsce. Wdrażał Lean Management w m.in. obszarze strategii, sprzedaży, obsługi klientów oraz łańcucha dostaw. Prowadzi projekty, warsztaty oraz wspiera menedżerów w stosowaniu metod i narzędzi Lean, zarówno w zarządzaniu jak i doskonaleniu firmy. Jest skutecznym konsultantem i przekonywującym trenerem. Łączy Lean Management z innymi dobrymi praktykami osiągając bardzo dobre wyniki biznesowe Obecnie pracuje z czołowymi firmami w Polsce wdrażając Lean Management oraz realizując projekty usprawniające i transformacyjne.
Specjalizuje się w szczególności w: projektach transformacyjnych w obszarze strategii, operacji, sprzedaży i obsługi klientów, doskonaleniu i poprawie efektywności firm, wdrażaniu metody zarządzania strategicznego Hoshin Kanri, zarządzaniu i doskonaleniu procesów biznesowych z wykorzystaniem Lean, BPM i innych dobrych praktyk.
Doświadczenie doradcze
Współpracował m.in. z: mBank, Credit Agricole, KRUK SA., Randstad, Decathlon, Jeronimo Martins, ZIBI SA, Neuca, Balluff, Diehl, Impel Centrum Usług Wspólnych, Gaspol SA, Meyn, Wkręt Met, Krispol, Dramers.
Nie udało Ci się zapisać na to szkolenie?
Skontaktuj się z nami i zapytaj o możliwość zorganizowania dodatkowego terminu.
Szkolenie na wyłączność na terenie fabryki
Jeśli chciałbyś zobaczyć, jak wybrane narzędzie lub rozwiązanie funkcjonuje na hali innej firmy, skontaktuj się z nami i zapytaj o możliwość zorganizowania tego szkolenia w formie zamkniętej (na wyłączność dla Twojej firmy) – pomożemy Ci dobrać odpowiednie przedsiębiorstwo z listy naszych firm partnerskich.
Potrzebujesz pomocy w wyborze szkolenia? Skontaktuj się z nami!
Polecamy również inne warsztaty na terenie firm
Polecamy książki
Kopalnia złota
Doskonale napisana powieść o zarządzaniu przeznaczona zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych. Borykająca się z problemami finansowymi, zarządzana tradycyjnie firma produkcyjna, zostaje przekształcona w dobrze prosperujące przedsiębiorstwo dzięki pomocy doświadczonego ex-menadżera znającego od podszewki zasady koncepcji Lean Management oraz metody angażowania ludzi. Znakomita lektura dla wszystkich zainteresowanych całościowym zrozumieniem istoty Lean Manufacturing oraz problematyką wdrażania zmian.
więcejDyrektor firmy jako Lean Menadżer
Świetnie napisana powieść, w której nieoczekiwane zwroty akcji prowadzą do pełnego zrozumienia istoty zarządzania w duchu Lean Management. Książka wybitnie uniwersalna. Absolutny "must read" dla każdego, kto ma związek z zarządzaniem.
więcej