Rozwiązywanie problemów w relacjach z pracownikami wg TWI
Jak znaleźć przyczyny źródłowe i rozwiązania problemów w relacjach przełożony – pracownik?
Dowiedz się więcejUwaga! Nowa formuła szkolenia przewiduje większą liczbę godzin szkoleniowych spędzonych na hali produkcyjnej, w tym rozmowy z kierownictwem firmy Gospodarza na temat zapobiegania problemom (pracowniczym) i radzeniu sobie z nimi jeśli wystąpią.
Relacje przełożonego z podwładnymi mają bezpośredni wpływ na pracę zespołu i motywację do ciągłego doskonalenia. Relacje z pracownikami wg metody TWI (Training Within Industry) uczą w praktyce jak zapobiegać konfliktom, stosując podstawy dobrych relacji oraz jak radzić sobie z nimi szybko i skutecznie, jeśli już się pojawią. Rozwiązywanie problemów w kontaktach międzyludzkich opiera się tu na 4 krokach: zebraniu faktów i opinii osób związanych z problemem, przemyśleniu działań, ocenie ich skutków oraz wdrożeniu i monitorowaniu rezultatów.
Podczas warsztatów uczestnicy będą mieli okazję przećwiczyć kolejne kroki metody oraz poznać rozwiązania stosowane w firmie Gospodarzy.
LICZBA GODZIN SPĘDZONYCH NA HALI PRODUKCYJNEJ PODCZAS SZKOLENIA: 2,5h
Adresaci szkolenia
Kierownicy, mistrzowie, brygadziści, team leaderzy oraz pozostałe osoby nadzorujące lub koordynujące pracę innych, szczególnie na poziomie operacyjnym.
Korzyści dla uczestnika
- Zrozumienie roli relacji pracowniczych w skutecznej pracy przełożonego
- Umiejętność dostrzegania potencjalnych problemów międzyludzkich i zapobiegania im
- Umiejętność metodycznego podejścia do rozwiązywania problemów w relacjach pracowniczych
Korzyści dla firmy
- Lepsze zapobieganie problemom w relacjach pracowniczych
- Określenie procedur postępowania w sytuacjach problematycznych
- Sprawne procesy analizy problemów oraz ich rozwiązywania
- Wzrost świadomości przełożonych w zakresie kształtowania relacji z podwładnymi
Uzyskaj do 80% dofinansowania do naszych warsztatów i szkoleń
Jeśli Twoje przedsiębiorstwo należy do sektora MSP, teraz możesz zdobyć aż do 80% dofinansowania do naszych usług. Dowiedz się więcej >>
Certyfikat
Sygnowany Lean Global Network
Program
Program szkoleniaPDF, 0.1 MB
Prowadzący
W zależności od terminu, szkolenie będzie prowadzone przez jednego ze wskazanych poniżej ekspertów.
Małgorzata Jakubik
Doświadczenie menadżerskie
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie menadżerskie w międzynarodowych korporacjach International Paper i General Motors. W zakładzie Opla w Gliwicach, działającym w oparciu o pełny system Lean, kierowała procesem tworzenia i realizacji szkoleń oraz Działem Jakości Operacyjnej. Jako menadżer Lean na Europę koordynowała pracę zespołu ekspertów z wiodących zakładów GM Europe w procesie audytowania i wsparcia wdrożenia Lean w zakładach korporacji.
Specjalizuje się w praktycznych transformacjach Lean, szczególnie poprzez budowanie i modyfikacje systemów: celów strategicznych i zarządzanie wskaźnikami (Hoshin Kanri), pomysłów pracowniczych Kaizen, rozwiązywania problemów, budowania kompetencji i motywacji pracowników. Jest ekspertem z zakresu metod TWI, rozwiązywania problemów, metody Toyota Kata oraz innych narzędzi standaryzacji i doskonalenia procesów.
Doświadczenie doradcze
Współpracowała m.in. z: Fabryki Mebli Forte, Cranfield Foundry, Schumacher Packaging, Constantia Teich, BSH, Agros Nova, Bella, Rockwool, Gatx/Wagon Service Ostróda, Etisoft, Dr Irena Eris, Precision Machine Parts, Sitech, Sempertrans, Wienerberger, Velux, Ultimo, Philip Morris, Philips Lighting (obecnie: Signify Poland).
Agnieszka Fonfara
Doświadczenie menadżerskie
Kilkanaście lat pracowała w przedsiębiorstwach sektora spożywczego takich jak: Terravita, Lisner i Nestle Polska. Doświadczenie zdobywała w działach jakości, BHP, HR i ciągłego doskonalenia. Współtworzyła strategię organizacji, strukturę celów, system audytów i rozwiązywania problemów. Odpowiedzialna była za wdrożenie struktury spotkań operacyjnych, TPM ora wielu standardów i narzędzi korporacyjnych. Zarządzała portfelem projektów dbając o to, aby każdy z nich przebiegał zgodnie z ustalonym planem i nadanymi priorytetami. Przez kilka lat koordynowała wdrożenie Nestle Continuous Excellence dla dziewięciu fabryk koncernu, będąc jednocześnie członkiem europejskiego zespołu wdrożeniowego. To co najbardziej ją interesuje to zintegrowane doskonalenie uwzględniające wzajemne relacje pomiędzy narzędziami ciągłego doskonalenia a systemami zapewnienia jakości i bezpieczeństwa pracowników.
Specjalizuje się w szczególności w: skracaniu czasów przezbrojeń z wykorzystaniem metody SMED, rozwiązywaniu problemów w relacjach z pracownikami wg TWI, budowaniu systemu codziennego rozwiązywania problemów, TPM, Gemba Walk.
Doświadczenie doradcze
Współpracowała m.in. z: Electrolux, ZF Automotive Systems, Tauron Ciepło, Japan Tobacco International, Bridgestone, Kompania Piwowarska, Coroplast, Diehl, Nidec, Neapco, Mayr, Filplast, Fabryka Mebli Forte, MEYN, Georg Utz, JMP Flowers, System-Barosz Gwimet.
*LEI Polska zastrzega sobie prawo do zmiany trenerów prowadzących szkolenie, zapewniając odpowiednio wysoki poziom merytoryczny szkolenia
Nie udało Ci się zapisać na to szkolenie?
Skontaktuj się z nami i zapytaj o możliwość zorganizowania dodatkowego terminu.
Szkolenie na wyłączność na terenie fabryki
Jeśli chciałbyś zobaczyć, jak wybrane narzędzie lub rozwiązanie funkcjonuje na hali innej firmy, skontaktuj się z nami i zapytaj o możliwość zorganizowania tego szkolenia w formie zamkniętej (na wyłączność dla Twojej firmy) – pomożemy Ci dobrać odpowiednie przedsiębiorstwo z listy naszych firm partnerskich.
Potrzebujesz pomocy w wyborze szkolenia? Skontaktuj się z nami!
Polecane artykuły
Polecamy również inne warsztaty na terenie firm
Polecamy książki
Podręcznik TWI. Nowe rozszerzone wydanie
Wykształć swoje kompetencje jako przełożony dzięki metodom Instruowania Pracowników, Doskonalenia Metod Pracy oraz Relacji z Pracownikami. Poznaj metody metodycznego instruowania pracowników oraz doskonalenia wykonywanej pracy. Odkryj metodę metodycznego budowania relacji z pracownikami.
więcej