fbpx
  • Co to jest Lean
  • R&D
  • RODO
  • Kariera
lean manufacturing & production
Jesteśmy członkiem Lean manufacturing & production Lean Global Network
Fundusze Europejskie
MENUMENU
  • W czym pomagamy
    • Poprawa wyników przedsiębiorstwa
    • Budowanie efektywnej organizacji
    • Usprawnianie wybranego obszaru lub procesu w firmie
    • Skuteczna transformacja Lean
    • Wdrażanie wybranych metod i narzędzi Lean
    • Wdrażanie korporacyjnych programów Lean
  • Oferta
    • Projekty wdrożeniowe
    • Programy certyfikowane i szkolenia otwarte
    • Warsztaty i szkolenia na zamówienie
    • Konferencja Lean Management
    • Książki Lean
    • Aplikacja Soft4Lean
  • Doświadczenie
    • Firmy produkcyjne
    • Firmy usługowe
  • Kim jesteśmy
  • Baza wiedzy
    • Wdrażanie i kultura Lean
    • Narzędzia, metody i podstawy Lean
    • Lean w różnych branżach
  • Uzyskaj dofinansowanie
  • Kontakt
Pomagamy odnieść sukces dzięki Lean Management
Infolinia: 502 208 231
Jesteśmy członkiem Lean Global Network
Lean manufacturing & production
Fundusze Europejskie
Symulacja Lean dla procesów usługowych i biurowych
Symulacja Lean dla procesów usługowych i biurowych
Powrót do listy warsztatów

Symulacja Lean dla procesów usługowych i biurowych

Przekonaj się w praktyce jak można usprawnić procesy usługowe i obszary nieprodukcyjne

Dowiedz się więcej

Lean Management to strategia i system zarządzania przedsiębiorstwem dowolnego typu umożliwiający osiąganie coraz wyższych zysków dzięki doskonaleniu nakierowanemu na potrzeby klientów. Początkowo obszar zastosowań koncepcji obejmował sfery wyłącznie produkcyjne. Z czasem jednak okazało się, że koncepcja ta znakomicie sprawdza się również w firmach usługowych, czy w obszarach nieprodukcyjnych firm produkcyjnych (rozwój produktu, sprzedaż, HR, księgowość).

Celem warsztatu Symulacja Lean dla procesów usługowych i nieprodukcyjnych jest zaprezentowanie podstawowych pojęć oraz narzędzi Lean Management i ich zastosowanie do usprawniania symulowanego procesu biurowego. Realizując zadania w ramach przydzielonych ról uczestnicy zapoznają się między innymi z pojęciami marnotrawstw, narzędziami usprawniania procesów i prac specjalistycznych, tworzenia rozwiązań w zakresie szczupłej organizacji miejsc pracy. Zastosują prezentowane rozwiązania do usprawniania symulowanego procesu i na podstawie uzyskiwanych wyników ocenią przydatność rozwiązań. Uczestnicy odwiedzą również firmę usługową, w której zastosowano metody Lean w praktyce, a po zakończeniu szkolenia każdy z nich będzie rozumiał, czym jest i jak działa szczupły system zarządzania oraz jakie narzędzia można zastosować, aby poprawiać efektywność procesów.

Adresaci szkolenia 

  • Osoby zainteresowane wprowadzeniem do zagadnień Lean Management
  • Specjaliści i eksperci Lean Management z firm usługowych i obszarów nieprodukcyjnych
  • Menadżerowie zainteresowani wdrożeniem zasad szczupłego zarządzania w swoich obszarach

Korzyści dla uczestnika 

  • Zapoznanie się z koncepcją systemu szczupłego zarządzania oraz zagadnieniami dotyczącymi marnotrawstw
  • Poznanie i przećwiczenie podstawowych narzędzi usprawniania procesów na bazie dedykowanych ćwiczeń oraz symulowanego procesu (tj. uproszczone mapowanie procesu, 5S i rozwiązania w zakresie szczupłego biura itp.)
  • Zapoznanie się z koncepcją 5 zasad Lean Management oraz aspektami ich zastosowania w praktyce
  • Wizyta w firmie stosującej metody i narzędzia omawiane na szkoleniu

Korzyści dla firmy

  • Uświadomienie pracownikom wpływu marnotrawstw na efektywność ich działań
  • Przygotowanie pracowników do samodzielnego identyfikowania i eliminowania marnotrawstw z prac, które realizują w zakresie codziennych obowiązków
  • Zainspirowanie pracowników do poszerzania wiedzy z zakresu Lean Management

Program Lean Practitioner

Osoby, które wzięły udział w szkoleniu Symulacja Lean dla procesów usługowych i biurowych mogą kontynuować proces rozwoju kompetencji w ramach unikalnego programu certyfikowanego Lean Practitioner Program.

Program Lean Practitioner może dokonać istotnych zmian w ścieżce rozwojowej jego uczestnika – jest potwierdzeniem umiejętności absolwenta z zakresu Lean Management przez Lean Enterprise Institute Polska oraz prestiżową międzynarodową sieć Lean Global Network.

Program Lean Practitioner jest skierowany do kadry menadżerskiej i specjalistów ds. doskonalenia z firm usługowych oraz pracowników części administracyjnej w firmach produkcyjnych, a także do wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem Lean Management do usprawniania codziennej pracy organizacji, skutecznego rozwiązywania problemów i konsekwentnego uzyskiwania coraz lepszych wyników biznesowych.

Więcej informacji o Programie znajdą Państwo na stronie Programu Lean Practitioner.

Uzyskaj do 80% dofinansowania do naszych warsztatów i szkoleń

Jeśli Twoje przedsiębiorstwo należy do sektora MSP, teraz możesz zdobyć aż do 80% dofinansowania do naszych usług. Dowiedz się więcej >>

Certyfikat
Lean Global Network

Sygnowany Lean Global Network

Program
Program szkolenia

Program szkoleniaPDF, 0.1 MB

Prowadzący

Robert Czech

Doświadczenie menadżerskie

Przez ponad 20 lat pracował w dużych organizacjach branży usługowej w Polsce, realizując projekty reorganizacyjne oraz doskonalące związane ze sprzedażą, poprawą efektywności procesów oraz rozwojem specjalistów i kadry menadżerskiej. Jako menadżer odpowiadał m.in. za sprzedaż i obsługę Klientów, biuro zarządzania projektami (PMO), szkolenia oraz rozwój procesów biznesowych w Grupie Orange i Netii. Z wykształcenia jest ekonomistą z dyplomem Executive MBA. Z doświadczenia menedżerem projektów. Z zamiłowania psychologiem organizacji i pracy. Z połączenia wymienionych dyscyplin czerpie inspirację do rozwiązywania wspólnie z klientami problemów biznesowych, wykorzystując do tego sprawdzone w praktyce i najlepsze w tym obszarze rozwiązania Lean Management. Od ponad trzech lat rozwija produkty szkoleniowe i doradcze oraz realizuje projekty związane z wdrażaniem najlepszych praktyk Lean Management w firmach usługowych i obszarach administracyjnych firm produkcyjnych.

Specjalizuje się w szczególności we: wdrażaniu Lean Management w firmach usługowych i obszarach administracyjnych firm produkcyjnych, rozwoju i poprawie efektywności procesów biznesowych, zarządzaniu projektami, rozwoju specjalistów i kadry menadżerskiej.

Doświadczenie doradcze

Współpracował m.in. z: T-Mobile, Randstad, Grupa Żywiec, Akamai, Siemens Finanse, Sitech, Forte, Gaspol, Santander Consumer Bank.

*LEI Polska zastrzega sobie prawo do zmiany trenerów prowadzących szkolenie, zapewniając odpowiednio wysoki poziom merytoryczny szkolenia

Nie udało Ci się zapisać na to szkolenie?

Skontaktuj się z nami i zapytaj o możliwość zorganizowania dodatkowego terminu.

Szkolenie na wyłączność na terenie fabryki

Jeśli chciałbyś zobaczyć, jak wybrane narzędzie lub rozwiązanie funkcjonuje na hali innej firmy, skontaktuj się z nami i zapytaj o możliwość zorganizowania tego szkolenia w formie zamkniętej (na wyłączność dla Twojej firmy) – pomożemy Ci dobrać odpowiednie przedsiębiorstwo z listy naszych firm partnerskich.

Potrzebujesz pomocy w wyborze szkolenia? Skontaktuj się z nami!

Monika Kowalczyk

Monika Kowalczyk

+48 505 989 892

monika.kowalczyk@lean.org.pl

Rafał Krukowski

Rafał Krukowski

+48 505 834 432

rafal.krukowski@lean.org.pl

Polecane artykuły

Lean Management w usługach – to naprawdę działa

więcej

Visual Performance Management. Dobrze Pomyślane Rozwiązanie w Departamencie Operacji Aviva

więcej

Polecamy również inne warsztaty na terenie firm

Metody TWI do poprawy produktywności zespołów realizujących prace specjalistyczne, Lean Enterprise Institute Polska

Metody TWI – prosty sposób na szybkie usprawnianie prac specjalistycznych

Poznaj nowe narzędzia poprawy produktywności prac...

więcej

MAKIGAMI – efektywna metoda doskonalenia procesów przebiegających przez kilka działów

Usprawnianie procesów firm usługowych oraz procesów...

więcej
Powrót do listy warsztatów
Warsztaty
na terenie firm
Warsztaty na terenie firm

Nie znalazłeś informacji, której szukasz? Zadzwoń lub wyślij do nas zapytanie

tel.: 506 785 310

e-mail: info@lean.org.pl

Administrator Danych Osobowych: Lean Enterprise Institute Polska sp. z o.o.
Pełna klauzula

Zapoznałem się z pełną treścią klauzuli informacyjnej

Dane firmowe
Lean Enterprise Institute Polska Sp. z o.o.,
ul. Klecińska 123, 54-413 Wrocław,
KRS: 0000267015,
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu,
Kapitał zakładowy 100.000 PLN,
NIP: 898-209-88-02,
REGON: 020402160
Kontakt
tel.: 506 785 310,
e-mail: info@lean.org.pl
Polecane
  • Projekty wdrożeniowe
  • Warsztaty na zamówienie
  • Programy certyfikowane
  • Baza wiedzy
Wszelkie prawa zastrzeżone LEI Polska (c) 2023
Polityka Prywatności
  • Facebook
  • Linkedin
  • Youtube
  • Newsletter