fbpx

Aktualności

Lean w sprzedaży i obsłudze klientów

Jak Lean Management może znacząco poprawić efektywność sprzedaży, jakość obsługi klienta i satysfakcję klientów. Autor: Sławomir Kubiak, Partner Lean Enterprise Institute Polska Wstęp Jak zwiększyć sprzedaż? Jak poprawić obsługę klientów? Jak spowodować, żeby klienci byli lojalni i kupowali więcej? To z pewnością niezwykle często powtarzane pytania w każdej firmie. W odpowiedzi na nie pada zazwyczaj mnóstwo

Więcej

Jak uważacie: Lean i Six Sigma – razem czy osobno?

Na światowym rynku motoryzacyjnym znajdziemy informacje o możliwości wdrożenia w firmach systemu Lean i Six Sigma. Six Sigma w trzech słowach? Stabilność procesu, precyzja działania, oszczędności. Six Sigma w jednym zdaniu? Specyficzna kultura przedsiębiorstwa, w której decyzje biznesowe podejmowane są w oparciu o liczby, dane i fakty. Zgodnie z definicją słownikową: „sigma jest to taki

Więcej

Kiedy wybrać Lean, a kiedy skorzystać z Six Sigma?

W trakcie mojego doświadczenia zawodowego w przemyśle motoryzacyjnym spotkałam się wielokrotnie z sytuacją, że złożone problemy z jakością w procesie generują wiele marnotrawstw, np. dodatkowe operacje produkcyjne czy naprawy. Co za tym idzie, mają wpływ na wielkość zasobów i layout maszyn. Jednym z najefektywniejszych projektów, które przeprowadziłam z zespołem w swojej karierze zawodowej, był projekt

Więcej

Bezpłatne konsultacje dla firm

W czasie, gdy poziom efektywności przedsiębiorstw zaczyna nabierać jeszcze większego znaczenia niż dotychczas, chcemy podzielić się zgromadzonym przez lata doświadczeniem naszych ekspertów i zaoferować firmom bezpłatne konsultacje, podczas których będą mogli Państwo opowiedzieć nam o trudnościach, jakie napotykają Państwo na swojej drodze wdrażania Lean oraz uzyskać wskazówki dotyczące tego, jak skutecznie sobie z nimi poradzić. W

Więcej

Doświadczenia z pola walki z koronawirusem z hiszpańskich szpitali stosujących Lean Management

Jak szpitale stosujące Lean zareagowały na najbardziej krytyczne stadium epidemii? Poprosiliśmy trzy szpitale w Katalonii i Toledo o podzielenie się swoimi doświadczeniami. Autorzy: Oriol Cuatrecasas i Cristina Fontcuberta Adalid, Instituto Lean Management, Barcelona Autor zdjęcia i źródło: Enrique Campo Bello / Shutterstock Kiedy sprawy na sali operacyjnej się komplikują, dr Llorenç Mateo z Consorci Sanitari

Więcej

Diagram spaghetti i zachowanie fizycznej odległości (dystansu społecznego)

Proste narzędzie Lean Management może pomóc stworzyć bezpieczniejsze przepływy w naszych firmach, co jest bardzo istotnym wyzwaniem gdy planujemy powrót do pracy w czasach konieczności stosowania środków, mających na celu zachowanie fizycznej odległości (dystansu społecznego). Tekst i grafika: Dave Brunt, dyrektor generalny Lean Enterprise Academy, Wielka Brytania „Bezpieczeństwo przede wszystkim” to znana mantra w świecie

Więcej

Nie znalazłeś informacji, której szukasz? Zadzwoń lub wyślij do nas zapytanie

tel.: 506 785 310

e-mail: info@lean.org.pl

Administrator Danych Osobowych: Lean Enterprise Institute Polska sp. z o.o.
Pełna klauzula

Zapoznałem się z pełną treścią klauzuli informacyjnej