fbpx

Hoshin Kanri

Ewolucja Lean – od narzędzi do kultury w Philips w Kętrzynie

Philips Lighting, jest światowym liderem w zakresie produktów oświetleniowych, systemów i usług. Nasze zrozumienie tego, […]

Jak poradzić sobie z dwiema pułapkami szczupłej transformacji w usługach: Fałszywy Klejnot i Fałszywa Obietnica?

Wiele firm usługowych decydując się na transformację Lean jest narażona na dwie pułapki: pierwsza polega […]

Gaspol: Hoshin Kanri, czyli sztuka angażowania pracowników w realizację celów firmy

Wyzwania, przed którymi stanęliśmy? Jak powiązać cele strategiczne z codziennymi działaniami pracowników? Jak przekazać menedżerom […]

Sprawa Volkswagena – co robić kiedy firma stawia interesy własne nad potrzeby swoich klientów?

Kiedy kilka lat temu koncern Volkswagena ogłosił, że zamierza stać się największym na świecie producentem […]

Lean w praktyce. Od Business Plan Deployment do dostosowania wydajności do zapotrzebowania klienta.

1. WSTĘP Niniejsze opracowanie powstało w oparciu o doświadczenia autora w zakresie wdrażania i usprawniania […]

Czym jest “prawdziwa północ?” (ang. True North)

W swoich działaniach produkcyjnych Toyota przez dekady dążyła do osiągnięcia długoterminowej wizji, na którą składały […]

Nie znalazłeś informacji, której szukasz? Zadzwoń lub wyślij do nas zapytanie

tel.: 506 785 310

e-mail: info@lean.org.pl

    Administrator Danych Osobowych: Lean Enterprise Institute Polska sp. z o.o.
    Pełna klauzula

    Zapoznałem się z pełną treścią klauzuli informacyjnej