Lean w firmach usługowych i działach okołoprodukcyjnych

Najczęściej czytane artykuły związane z wdrażaniem Lean w firmach usługowych i działów nieprodukcyjnych w okresie październik 2018 – kwiecień 2019 na stronie lean.org.pl.

Historia Lean w Kruk SA

Piotr Kowalewski[1], Aleksander Ciesielski[2] Rzut oka na historię wdrożenia […]

Jak Lean pomaga zrealizować strategię sprzedażowo-marketingową firmy. Spojrzenie z punktu widzenia Prezesa firmy

Opinion Strefa Druku jest spółką produkcyjną, której obecny kształt ewoluował na przestrzeni czasu. Nasza historia […]

Visual Performance Management. Dobrze pomyślane wsparcie zarządzania w Departamencie Operacji Aviva

Aviva Aviva należy do największych grup ubezpieczeniowych w Europie. Szczyci się tradycją ponad trzystu lat […]

Hoshin Kanri – silnik transformacji Lean

Rzut oka na historię wdrożenia Lean Management w firmie KRUK S.A. oraz na Hoshin Kanri […]

Hoshin Kanri, czyli jak skutecznie zrealizować strategię i wykorzystać w pełni potencjał firmy

Praktyczny przewodnik po metodzie Hoshin Kanri dla usług, sprzedaży i firm z branży […]

Praca menadżera w oparciu o Gemba Walk

Dlaczego tak trudno zaszczepić kulturę ciągłego doskonalenia? Firmy wdrażające pierwsze projekty doskonalące i uczące się […]

Czy Lean Management naprawdę sprawdza się w każdym środowisku pracy?

Ludzie często zadają mi pytanie, czy koncepcja Lean Management ma uniwersalne zastosowanie. Z wielu usłyszanych […]

Wykorzystanie metodologii lean do optymalizowania procesów na podstawie doświadczeń BZWBK S.A.

Bank Zachodni WBK jest trzecim co do wielkości, pod względem liczby placówek, bankiem […]

Nie znalazłeś informacji, której szukasz? Zadzwoń lub wyślij do nas zapytanie

tel.: 506 785 310

e-mail: info@lean.org.pl

Administrator Danych Osobowych: Lean Enterprise Institute Polska sp. z o.o.
Pełna klauzula

Zapoznałem się z pełną treścią klauzuli informacyjnej