Lean w firmach usługowych i działach okołoprodukcyjnych
Najczęściej czytane artykuły związane z wdrażaniem Lean w firmach usługowych i działach nieprodukcyjnych w okresie październik 2018 – kwiecień 2019 na stronie lean.org.pl.
Często słyszy się, że trudniejsze od zmiany jest jedynie jej […]
Autor: Sławomir Kubiak, Partner w Lean Enterprise Institute Polska “Wizja bez działania jest zaledwie marzeniem. Działanie […]
Sytuacyjne podejście do małych i dużych transformacji Lean w każdej branży Autor: Sławomir Kubiak, Partner […]
Wykorzystaj Lean Management aby uwolnić pełen potencjał pracowników oraz podnieść efektywność zespołów i całej organizacji. […]
Szef Agile w Toyota Connected, Nigel Thurlow opowiada nam o podróży Toyoty w stronę Agile’a […]
Jak Lean Management może znacząco poprawić efektywność sprzedaży, jakość obsługi klienta i satysfakcję klientów. Autor: Sławomir […]
Zespół praktyków z Lean Global Network z 4 kontynentów dzieli się wskazówkami, które mogą zostać […]
Bruno Guicardi, Prezes Regionalny CI&T, będzie gościem XX Konferencji Lean Management, która odbędzie się w […]
PROBLEM DO ROZWIĄZANIA Jeśli zastanawiasz się jak rozwiązać poniższe problemy, zainteresuj się tą metodą. Jak […]
Piotr Kowalewski[1], Aleksander Ciesielski[2] Rzut oka na historię wdrożenia Lean […]
Opinion Strefa Druku jest spółką produkcyjną, której obecny kształt ewoluował na przestrzeni czasu. Nasza historia […]
Aviva Aviva należy do największych grup ubezpieczeniowych w Europie. Szczyci się tradycją ponad trzystu lat […]
Rzut oka na historię wdrożenia Lean Management w firmie KRUK S.A. oraz na Hoshin Kanri […]
Dlaczego tak trudno zaszczepić kulturę ciągłego doskonalenia? Firmy wdrażające pierwsze projekty doskonalące i uczące się […]
Ludzie często zadają mi pytanie, czy koncepcja Lean Management ma uniwersalne zastosowanie. Z wielu usłyszanych […]
Bank Zachodni WBK jest trzecim co do wielkości, pod względem liczby placówek, bankiem […]