usługi

Komunikacja managera z pracownikiem: co mówi nam neurobiologia?

Artykuł jest drugą częścią cyklu opisującego, jak istotną rolę sposób rozmowy lidera lub managera z pracownikiem o jego problemach i pomysłach odgrywa w tworzeniu zaangażowania i kultury ciągłego doskonalenia (przeczytaj część pierwszą TUTAJ). Jako ludzie mamy wrodzoną silną potrzebę bycia akceptowanym przez otoczenie. Potrzeba ta jest tak samo silna jak instynkt przetrwania, […]

Elastyczny model transformacji procesów oparty na Lean Management oraz TWI

EUROBANK – PROFIL FIRMY Eurobank S.A. jest instytucją finansową (bankiem komercyjnym), zajmującą się obsługą klientów detalicznych. Wśród swojej oferty Eurobank posiada: konta osobiste, karty kredytowe, kredyty konsumpcyjne i hipoteczne, ubezpieczenia oraz różnego rodzaju fundusze inwestycyjne. Eurobank więc w świetle powyższego jest firmą usługową, której większość procesów jest oparta na pracy biurowej. Profil obsługi Klienta wpływa […]

Hoshin Kanri – silnik transformacji Lean

Rzut oka na historię wdrożenia Lean Management w firmie KRUK S.A. oraz na Hoshin Kanri – kamień milowy w procesie transformacji Lean. Doświadczenia lidera zespołu wdrożeniowego oraz szefa obszaru biznesowego, w którym zrealizowane zostało pilotażowe wdrożenie Hoshin Kanri. KRUK S.A. KRUK S.A. jest liderem rynku zarządzania wierzytelnościami. W ciągu kilkunastu lat swojej działalności, z małej […]

Czy doskonalenie metod pracy w przemyśle może mieć związek z pojęciem Customer Experience, czyli doświadczeniami klienta?

Odpowiedź na tak zadane pytanie może być dla niektórych zaskakująca. Tym bardziej, że odnosi się ono do dość odległych w czasie i przestrzeni pojęć. Wspólnym mianownikiem do rozważań nad związkiem pomiędzy doskonaleniem metod pracy a doświadczeniami klienta są przeprowadzone przez nas eksperymenty, które potwierdzają sensowność łączenia odległych z pozoru dyscyplin biznesowych. Program TWI Po przystąpieniu […]

Działania liderów mówią same za siebie, ale sposób, w jaki prowadzą rozmowy, jest równie znaczący

Wiele przedsiębiorstw sporo inwestuje w „leanowe” systemy i programy ciągłego doskonalenia. Celem większości z tych inicjatyw jest przekształcenie kultury przedsiębiorstwa w taki sposób, aby pracownicy angażowali się w rozwiązywanie problemów w obszarach swojej pracy, a więc tam gdzie ich działania mogą wywrzeć bezpośredni wpływ i mieć przełożenie. Często jednak takim inicjatywom brakuje kilku ważnych elementów. […]

Lean? Na Twoje usługi!

Coraz więcej organizacji działających w branży usług zaczyna modyfikować swój sposób działania zgodnie z zasadami Lean. Dlatego warto przyjrzeć się bliżej problemom i nieporozumieniom, z którymi muszą się zmierzyć. Rozmówca: Beau Keyte, prezes The Keyte Group Planet Lean: Przed jakimi wyzwaniami stają najczęściej organizacje, które wdrażają  Lean w swoich strukturach administracyjnych oraz w działach  związanych […]

Hoshin Kanri, czyli sztuka angażowania pracowników w realizację strategii firmy – studium przypadku GASPOL ENERGY

Wstęp W książce „Naucz się widzieć” Mike Rother i John Shook sugerują, aby pierwszą czynnością, od której rozpoczynamy mapowanie strumienia wartości było określenie wymagań klienta. Nierozerwalnie kojarzy mi się to z sentencją pewnego szefa sprzedaży, który grupie swoich handlowców zwykł powtarzać, że: „Sprzedaż to sztuka niezgadywania”. Zacznijmy więc od poznania potrzeb firmy Gaspol Energy w […]

Studium produktywności – czyli jak radzić sobie z procesami

eurobank posiada szeroką ofertą dla klientów indywidualnych i koncentruje się na rozwoju obsługi online z pomocą nowoczesnej bankowości elektronicznej. Swoją działalność opiera na zrozumieniu potrzeb i bliskich relacjach z klientami – zgodnie z hasłem „eurobank na co dzień”. Bank powstał ponad dekadę temu jako wizja młodego polskiego przedsiębiorcy – Mariusza Łukasiewicza. Ideą założyciela było stworzenie banku […]

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. więcej. Zamknij