fbpx

Usługi i administracja

Recepta na PORAŻKĘ transformacji Lean. Sposób nr 1 – wdrażanie Lean „na agentów zmian”

Autor: Remigiusz Horbal, Lean Enterprise Institute Polska Zadziwiające, jak wiele firm (zwłaszcza dużych „korpo”) próbuje […]

Dlaczego liderom trudno przestać wskazywać rozwiązania i zacząć przewodzić w sposób świadomy

  Katie, wystąpisz na wrześniowej konferencji Lean i opowiesz o nawykach liderów […]

Dlaczego warto przejść z produkcji w partiach na Lean?

Art Byrne Przede wszystkim dlatego, że przyniesie to duże korzyści w prawie każdym obszarze. Większość […]

Dlaczego bezpieczeństwo psychiczne w pracy jest ważne

  Bezpieczeństwo psychiczne może zdecydować o różnicy między zadowolonym klientem a […]

Jakie konkretne praktyki przywództwa z szacunkiem pozwalają skutecznie rozwijać ludzi?

Na to pytanie odpowiada Michael Ballé, współautor książki Przewodzić z szacunkiem opowiadającej […]

Szacunek dla ludzi wyraża się poprzez zadawanie właściwych pytań

Zadawanie pytań w sposób zachęcający do dialogu zamiast wymuszania podporządkowania się jest wyrazem szacunku i […]

Hoshin Kanri (Strategy Deployment). Jak ukierunkować firmę na jeden cel i skutecznie wdrażać strategię

Autor: Sławomir Kubiak, Partner w Lean Enterprise Institute Polska “Wizja bez działania jest zaledwie marzeniem. Działanie […]

Jak pracować spokojnie w niespokojnych czasach, wykorzystując rytm standaryzowanej pracy

Globalny kryzys gospodarczy z lat 2008-2009 sprawił, że sieć kawiarni Starbucks musiała zmierzyć się ze […]

Standaryzacja może dać ci swobodę

Jedyny możliwy sposób na osiągnięcie spójności w działaniach i na włączenie w nie pracowników […]

Jak zbudować efektywny zespół osiągający ponadprzeciętne wyniki

Wykorzystaj Lean Management aby uwolnić pełen potencjał pracowników oraz podnieść efektywność zespołów i całej organizacji. […]

Lean w sprzedaży i obsłudze klientów

Jak Lean Management może znacząco poprawić efektywność sprzedaży, jakość obsługi klienta i satysfakcję klientów. Autor: Sławomir […]

LPPD – szczupły rozwój produktów i usług a zaangażowanie kierownictwa – kto powinien stanąć na czele transformacji?

Poziom organizacji, na którym zainicjowane zostaną prace na rzecz wprowadzania LPPD (Lean Product and Process […]

CI&T: Lean jest sposobem na rozwój liderów i zarządzanie wzrostem

Bruno Guicardi, Prezes Regionalny CI&T, będzie gościem XX Konferencji Lean Management, która odbędzie się w […]

Czy istnieje wzór na sukces firmy? Wywiad z Tracey i Erniem Richardson – autorami książki „Droga Toyoty do angażowania pracowników”

Na czym polega sekret zdolności Toyoty do angażowania pracowników w ciągłe doskonalenie? Aby zdradzić nam […]

Problemy, szanse i zagrożenia w sektorze ŚP

Na podstawie raportu Worpackage 1. FutureSME Małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) stanowią istotną część wszystkich […]

Czy kultura organizacyjna i systemy motywacyjne wpływają na skuteczność wdrażania Lean Management w organizacji?

Wstęp W tym artykule podjęto próbę odpowiedzi na ważkie pytania dotyczące kultury organizacyjnej: Czy kultura […]

Jak Lean pomaga zrealizować strategię sprzedażowo-marketingową firmy. Spojrzenie z punktu widzenia Prezesa firmy

Opinion Strefa Druku jest spółką produkcyjną, której obecny kształt ewoluował na przestrzeni czasu. Nasza historia […]

Nie znalazłeś informacji, której szukasz? Zadzwoń lub wyślij do nas zapytanie

tel.: 506 785 310

e-mail: info@lean.org.pl

    Administrator Danych Osobowych: Lean Enterprise Institute Polska sp. z o.o.
    Pełna klauzula

    Zapoznałem się z pełną treścią klauzuli informacyjnej