Artykuły
W tej sekcji znajdują się wszystkie artykuły dostępne w bazie wiedzy.
Jak Lean Management może znacząco poprawić efektywność sprzedaży, jakość obsługi klienta i satysfakcję klientów. Autor: Sławomir […]
W trakcie mojego doświadczenia zawodowego w przemyśle motoryzacyjnym spotkałam się wielokrotnie z sytuacją, że złożone […]
Jak szpitale stosujące Lean zareagowały na najbardziej krytyczne stadium epidemii? Poprosiliśmy trzy szpitale w Katalonii […]
Proste narzędzie Lean Management może pomóc stworzyć bezpieczniejsze przepływy w naszych firmach, co jest bardzo […]
Zespół praktyków z Lean Global Network z 4 kontynentów dzieli się wskazówkami, które mogą zostać […]
Wywiad z Pascalem Dennisem, autorem książki Jak przełożyć strategię na skuteczne działania. Przewodnik dla […]
Poziom organizacji, na którym zainicjowane zostaną prace na rzecz wprowadzania LPPD (Lean Product and Process […]
Bruno Guicardi, Prezes Regionalny CI&T, będzie gościem XX Konferencji Lean Management, która odbędzie się w […]
Autor artykułu, Sergio Ferigo, Dyrektor Generalny firmy FPZ, będzie gościem XX Konferencji Lean Management, która […]
Autor: Dagmara Gutowska[1] DOVISTA Polska Sp. z o.o. i spółki Grupy VELUX są […]
Na czym polega sekret zdolności Toyoty do angażowania pracowników w ciągłe doskonalenie? Aby zdradzić nam […]
Przykład zastosowania narzędzi Lean w procesach usługowych KRUK SA KRUK SA jest liderem […]
Piotr Kowalewski[1], Aleksander Ciesielski[2] Rzut oka na historię wdrożenia Lean […]
Na podstawie raportu Worpackage 1. FutureSME Małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) stanowią istotną część wszystkich […]
W ciągu zaledwie 25 lat Grupa Nowy Styl osiągnęła pozycję, na którą jej konkurencja pracowała […]
Przyczyny, które zdecydowały o wdrożeniu projektu Tzw. „koła jakości” uznawane są powszechnie za jedną z […]
Wstęp W tym artykule podjęto próbę odpowiedzi na ważkie pytania dotyczące kultury organizacyjnej: Czy kultura […]