fbpx

Wdrażanie i kultura Lean

Zarządzanie i uczenie według Toyota Way

Bardzo dobrze pamiętam moment awansu na szczebel kierowniczy w Toyota Motor Manufacturing Kentucky (TMMK). Przyjechał […]

Jak budujemy kulturę otwartą na zmiany w Pionie Operacji w Banku BPH SA

100% zmian ocenionych jako wprowadzone „z sukcesem” miało właściwie rozwiązanie techniczne. Ponad 98% zmian ocenionych […]

Elastyczność zarządzania zasobami ludzkimi w realizacji bankowych procesów operacyjnych w oparciu o funkcjonujący system zarządzania

ING Bank Śląski wywodzi się z utworzonego w 1988 Banku Śląskiego, którego od 1996 roku […]

Lean w praktyce. Od Business Plan Deployment do dostosowania wydajności do zapotrzebowania klienta.

1. WSTĘP Niniejsze opracowanie powstało w oparciu o doświadczenia autora w zakresie wdrażania i usprawniania […]

Motywowanie pracowników w środowisku lean

1. Wyzwania środowiska Lean “(…) Nasz największy problem w firmie to dyscyplina w stosowaniu narzędzi […]

Rola kadry menadżerskiej w procesie dokonalenia w firmach usługowych

Rola kadry menadżerskiej w ciągłym doskonaleniu Zasadnicza różnica pomiędzy klasycznym, a szczupłym systemem zarządzania jest […]

5 razy dlaczego

Drogi Mistrzu Gemba! W mojej firmie jestem trenerem Lean i szkolę w zakresie raportów A3. […]

Efektywność a koszty

Drogi Mistrzu Gemba! Jestem Dyrektorem ds. Ciągłego Doskonalenia w dużym szpitalu. Dwa lata temu zainwestowaliśmy […]

Każdą firmę można zrewolucjonizować

Większość ludzi kojarzy pomysł przekształcenia firmy z pewnym rodzajem działań, takich jak: znaczna redukcja zatrudnienia, […]

Zarządzanie przez rozwiązywanie problemów (część 3/3: uczenie podstawowych metod analizy oraz eksperymentowanie i refleksja)

5. UCZENIE PODSTAWOWYCH METOD ANALIZY „Kij i piłka do baseballa kosztują razem 1,10 dolara. Kij […]

Jak zastosować Lean Management do produkcji o charakterze małoseryjnym i jednostkowym?

Drogi Mistrzu Gemba! Nasza produkcja ma charakter jednostkowy. Produkujemy precyzyjne przyrządy i moduły. Nasze zlecenia […]

Zarządzanie przez rozwiązywanie problemów (część 2/3: lokalny pomiar wyników oraz standaryzowanie obecnych działań)

3. LOKALNY POMIAR WYNIKÓW Lokalny pomiar wyników to pomiar pracy ludzi, urządzeń i procesów w […]

Ulepszać doskonalenie – technologie IT „na usługach” usług. Prezentacja firmy Hewlett-Packard Global e-Business Operations z XII Konferencji Lean Management

Przedstawiamy prezentację firmy Hewlett-Packard Global e-Business Operations zatytułowaną “Ulepszać doskonalenie – technologie IT „na usługach” […]

Toyota Production System w usługach IT na przykładzie IBM GSDC sp. z o.o. we Wrocławiu

1. Specyfika działalności firmy IBM oraz centrum dostarczania usług IT we Wrocławiu Firma IBM w […]

Wykorzystanie metodologii lean do optymalizowania procesów na podstawie doświadczeń BZWBK S.A.

Bank Zachodni WBK jest trzecim co do wielkości, pod względem liczby placówek, bankiem […]

Studium przypadku na podstawie firmy LEDIKO

LEAN ENTERPRISE INSTITUTE POLSKA RZUCA NOWE ŚWIATŁO NA PRODUKCJĘ OŚWIETLENIA LED W LEDIKO Redukcja czasu […]

Coaching coachów

Olimpijskie inspiracje Igrzyska olimpijskie to zawsze świetna rozrywka. Niezwykle inspirujące jest obserwowanie, jak zawodnikom udaje […]

Praca standaryzowana w procesach biznesowych

Drogi Mistrzu Gemba! Jak się ma sprawa pracy standaryzowanej w procesach biznesowych? Na przykład w […]

Nie znalazłeś informacji, której szukasz? Zadzwoń lub wyślij do nas zapytanie

tel.: 506 785 310

e-mail: info@lean.org.pl

    Administrator Danych Osobowych: Lean Enterprise Institute Polska sp. z o.o.
    Pełna klauzula

    Zapoznałem się z pełną treścią klauzuli informacyjnej